viataverdeviu.ro

duminică, 28 noiembrie 2010

Daca vreti sa luptam impreuna pentru Diana ..

Este vorba despre cazul unei colege care a a lucrat la Centrul Parteneriat pentru Egalitate. Orice contributie si din partea voastra este salutara pentru care va multumesc in avans.

Dragi prieteni,

Ma cunoasteti de la facultate (v-am fost profesoara), va sunt colega , terapeut sau prietena.

Va cer ajutorul in lupta cu o boala nenorocita, care mi-a atacat de vreo 6 ani familia. Tatal nostru (al meu si al surorii mele mai mici Diana) a murit in 2004 de cancer, dupa o lupta crunta. Am suferit si suferim enorm, fiindu-ne tare dor de el. Si ca si cum nu a fost de ajuns, la jumatate de an dupa pierderea lui, Diana (sora mea de 35 de ani, acum) a descoperit ca are cancer (la san) intr-o forma foarte foarte grava. Eu eram insarcinata in luna a IV-a cu Alexandra (fetita mea de 5 ani si jumatate, acum). Am inceput din nou sa ne luptam (operatie, chimioterapie, radioterapie, tomografii, analize - unele dureroase). Pentru o vreme, am crezut ca am invins boala.

Acum un an, cancerul a revenit, intr-un mod brutal, agresiv ( fiind diagnosticata cu SARCOM PLEOMORF DE GRAD INALT NEDIFERENTIAT- cauzat de iradierile de acum 5 ani) si ne-a naucit complet ( abia incepuseram sa speram ca Diana a scapat). De un an de zile (eu fiind iar insarcinata - in luna a VI-a acum, asteptand un baietel) trecem printr-un cumplit calvar. Diana a fost supusa unor operatii extrem de complicate (2 toracotomii - ultima acum trei saptamani), facand zece cure de chimioterapie (cu cele mai agresive si toxice citostatice).

Am facut fata si eu si mama cat am putut. Este cumplit de greu, mai ales ca de o luna situatia a devenit si mai grava. Oncologii pe care i-am consultat ( din Romania si din afara) spun ca trebuie sa actionam extrem de rapid cu alte citostatice ( este vorba de TRABECTEDIN/ YONDELIS), utilizate im mod experimental in occident. Ministerul Sanatatii si Casa Nationala de Asigurari nu ne ajuta intrucat aceste medicamente nu se regasesc pe lista lor.

Diana, pentru cei care nu o cunosc, este o minune si o raritate de om si de sora. Optimista, luptatoare, devotata familiei si prietenilor, cu foarte mult bun simt si de o mare, mare discretie. Nu a cerut niciodata nimic nimanui si nu s-a plans nimanui oricat de greu i-a fost. Multi dintre cunoscuti nici nu au stiut si nici nu stiu prin ce trece.

Fara sa-i spun, am luat hotararea sa va cer ajutor ( de orice fel - daca aveti idei, cunostiinte, relatii care ne-ar putea ajuta sau daca ne puteti ajuta sa strangem banii necesari pentru a cumpara cat mai rapid citostaticele recomandate). Oncologii considera ca pentru a avea efect si a putea spera mai departe trebuie facute minim 5 CURE cu acest medicament ( O CURA COSTAND APROXIMATIV 8000 DE EURO).

PUTETI SA NE FITI ALATURI, GANDINDU-VA LA DIANA SI RUGANDU-VA PENTRU EA .

DACA AVETI CUM, NE PUTETI AJUTA SI FINANCIAR, PENTRU CA AVEM MARE NEVOIE.

AM DESCHIS UN CONT IN LEI LA BCR AGENTIA SALA PALATULUI PENTRU CINE POATE SA O AJUTE PE DIANA - RO87RNCB0080005684310002. La beneficiar veti trece numele meu: MONICA DELICIA AVRAMESCU.

Mobilul meu : 0740 068 571

O iubesc pe Diana enorm si va rog sa ma ajutati, sa luptam impreuna pentru ea!

VA MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL !

DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE!

CU DRAG SI RECUNOSTINTA, MONICA.

Niciun comentariu:

floria.ro

Etichete

(Re)Descoperim RO 5G abonare accesorii accidentare accounting aerobic affairs Afiliat ajutor de bucatar amenda animal anticelulitic antiinflamator antrenor antreprenor anvelope aparat apicol Apple Pay aranjament argan asigurare audiobook auto autodezvoltare automatizare bebe bestseller bijuterii bila bilet bio Bloggeri: Intrebari si Raspunsuri BMW booking brad bratara BT Pay buchete. Craciunite Bucuresti burnout bursa business cadastru cadouri calatorie call calmant camera campanie canapele cancer card carduri carte carte identittate cash cazier judiciar ceai cel mai - cea mai - cei mai - cele mai celulita cilindru de spuma clienti clipuri coach coafura colectie color coltar comunicare concediu concurs contabil contactless coplata coronite Craciun creativ creative credit creier crud culturale cumparaturi curatare curs d'ale gurii dacia de testat diabet dictionar dieta din ciclul "Atzatza spiritele" Din ciclul D'ale vietii dispozitiv diuretic diurna donatie drept. Drogurile drumetie economie electric EMS engleza esarfa esential excavator facebook fara reteta fashion ficat finante Fitbit Pay fizica flexibilitate floral flori foam roller fond formator fotbal fotolii gadget galaxy note Garmin Pay GDPR germana global gps gratuit grup gym hairstylist hemoragii hot news HR Huawei ID IHTIS ilegal Ilfov imagine imbracaminte imobiliare impozit impozite imprumut incaltaminte infoSTB insuficienta cardiaca internship intima inventions n gadgets jobs joc kit la baie laptisor de matca lenjerie Lenovo magazin online management manuka mar marketing masca matase de porumb mecenat medicamente Medicina Pentru Toti mediu menopauza menstruatii miere mobilier mobilitate model momente motion mouse multigroom multimedia music natural nerambursabil neuroplasticitate newsletter ocazie ochi odihna off-road ONG online Orange par parcare Parking pastura pat permis conducere persoana PFA PFI philips piele pietre la rinichi pilates plan de afacere plata platforma pneuri polen popcorn porumb postari postura premii primul privata pro produs program prostata psoriazis radio - TV raliu rapid RCA records redirectionare reducere registrul relaxare reparare restituire resursa retur ride-sharing ridicare rochie rola romania romantice rovinieta rulou S.P.A.M. - Stire Potrivita Actiune Memorabila salariu sales saltele sampon samsung sanatate sarbatori sare scaune scoala scubadiving Seinfeld servicii set slabit smartphone smartwatch SMS Social alert social media sociale software somn spa spatiul privat virtual speciale sponsorizare sponsorizari sport spring SPV start-up nation STB supravietuire tableta talent tapiterii taxa taxe teatru tehnica tensiune terapeut tichete tombola tonic Trafic alert trainer personal trans fat tratament trekking tren tuns ulei umanitar united useful vara vedere veterinar video webinar weekend wella workshop zahar zbor zilier
pictorulfericit.ro