joi, 24 aprilie 2014

Catalin Ghenea. Cateva date strict tehnice pentru hipertrofie si pierdere strat adipos.

  • Sa facem muschii sa arda, prin inundarea lor cu acid lactic, prin asta sa stimulam secretia hormonului de crestere G.H. Asta doar prin folosirea greutatilor ceva mai mari. Sa eliminam senzatia de arsura, adica acidul lactic in exces, prin RESPIRATIE. Sa invatam sa respiram cum trebuie;
  • Sa intram in zona sistemului energetic anaerob lactacid si alactacid si sa facem hipertrofie, prin folosirea creatinei fosfat si ATP-ului (Adenozin Trifosfat);
  • Vrei hipertrofie? alimenteaza-te cu proteina de calitate. Vrei sa scapi de grasime? fugi de excesul de carbohidrati simpli, de tot ce inseamna zahar, paste, sucuri acidulate, prajeli, mezeluri. Asigura-ti cel putin 1700 - 2000 de calorii zilnic, pentru a-ti asigura o buna functionare a metabolismului bazal. NU TE INFOMETA!
  • Sa nu uitam nici de sistemul energetic aerob, in care organismul va apela si la dusmanul nostru inversunat, energia convertita in strat adipos sau grasime. Sa tinem cont ca organismul va apela la aceasta sursa de energie abia dupa 20 de minute de efort sustinut (pana in 20 de minute va apela la energia cea mai apropiata, adica glucoza din sange si glicogenul din muschi);
  • Sa avem intelepciunea si capacitatea de a evita supraantrenamentul. Concret, sa nu pierdem ore prin sala, sa ne racordam alimentatia la stilul de viata activ sau hiperactiv si bineinteles sa ne RECUPERAM dupa efort!
  • Sa folosim Shake-ul de proteine de calitate dupa principiul: dupa munca si rasplata!
  • Sa ne informam si sa intrebam un profesionist despre un plan de antrenament care sa se plieze pe nevoile noastre si care, in acelasi timp, sa tina cont de particularitatile personale (sex, varsta, probleme medicale, scopul propus, stil de viata, constitutie).
Hai neata si spor la munca!

Niciun comentariu: