joi, 17 aprilie 2014

Spada: Trei companii care comunică eficient pe Facebook.

Schimbare la față și pentru Twitter
Redesign-ul anunțat în luna februarie poate fi acum activat de utilizatorii de Twitter. Avem imagini mai mari, opțiunea de a pin-ui tweet-uri și opțiunea de a le vedea pe cele mai bune. Află mai multe de aici.

Trei companii care comunică eficient pe Facebook, deși au produse banale

Nimeni nu spune că nu este greu să scrii pe Facebook despre detergenți sau obiecte sanitare, mai ales dacă vrei să faci ceva diferit, apoi să obții reacții pozitive.
Dar nu este o misiune imposibilă, mai ales dacă ești creativ. Vezi aici trei exemple.

Cum să folosești corect culorile pentru a genera conversii
Se spune că un client are nevoie de aproximativ 90 de secunde pentru a-și face o părere despre un produs, iar 62-90% din această interacțiune este influențată de culori. Un articol cu multe sfaturi utile aici.

Case study - Medtronic Diabetes
Medtronic Diabetes este in primul rând un exemplu de cum să construiești o comunitate în jurul unei cauze, fie că este vorba de o pasiune sau o problemă comună. Compania dezvoltă și vinde produse pentru persoanele cu diabet. Pe pagina lor de Facebook există o aplicație,Share your Story, care nu numai că generează conținut pe care ei îl folosesc pe mai multe canale, dar generează și vânzări.
Puteți citi despre asta aici.

Niciun comentariu: