sâmbătă, 28 iunie 2014

Costuri mai mari pentru campaniile de Facebook Ads

În curând, ad-urile care se afișează pe coloana din partea dreaptă vor avea un nou format. Vor fi mai mari, iar asta înseamnă că vor fi mai puține și că lupta pentru acest spațiu publicitar va crește.
Citește aici ce spune Facebook despre asta.

Audience Insights
Audience Insights este un tool nou de la Facebook, care vine în ajutorul celor care rulează campanii de Facebook Ads, oferindu-le informații despre grupul țintă. De asemenea, se pot face diverse comparații, iar audiențele create pot fi salvate, apoi folosite în campanii. Mai multe detalii poți afla de aici, iar aici poți testa noul instrument.

E-book gratuit despre Public Relations
74 de pagini care conțin interviuri cu șefii celor mai mari agenții de PR din România și 16 sfaturi pentru studenții care vor să lucreze în agențiile de PR. Descarcă de aici.

Case study - Appenzeller cheese
Appenzeller este un sortiment de brânză originar din Elveția. Pentru a face cunoscut brandul în rândul utilizatorilor de Facebook din întreaga lume, marketerii de acolo au venit cu o idee: să construiască cea mai lungă bancă din lume. Dar asta nu e tot. Accesând aplicația îți puteai rezerva un loc pe bancă, iar locul respectiv primea o plăcuță cu numele tău.
Află mai multe de aici.

Niciun comentariu: