miercuri, 9 iulie 2014

Serban Blebea ne invata care sunt secretele unui abdomen perfect.

Care este cel mai bun exercitiu pentru abdomen?

Ani de zile pentru un set de patratele. Unora le trebuiesc ani de zile pentru a descoperi acel exercitiu care li se potriveste cel mai bine si care le va scoate abdomenul la vedere. Banuiesc ca tu nu vrei sa te chinui atat de mult doar pentru a atrage toate privirile pe plaja, nu? Daca esti interesat de o metoda mai rapida de a inlatura grasimea de pe abdomen atunci citeste in continuare acest articol pentru ca iti voi dezvalui secretul meu pentru un abdomen perfect.

Hai sa plecam de la premisa ca exista un exercitiu pe care nu ai incercat inca sa il faci, probabil ca nu stii de existenta lui sau probabil ca nu te-ai antrenat niciodata alaturi de un antrenor personal care sa ti-l arate. Exista foarte multi barbati cu patratele: in sala, pe plaja sau chiar la televizor. Cu siguranta trebuie sa aiba un secret prin care au obtinut cele 6 patratele atat de invidiate.

Sa fim seriosi, oare crezi ca actorii de la televizor au timp sa tina o dieta severa ca sa scape de grasimea de pe abdomen? Probabil ai auzit deja cum multe persoane spun ca trebuie sa te infometezi ca sa ai patratele sau ca trebuie sa faci mult cardio. Cati dintre noi sunt dispusi sa treaca prin astfel de incercari? Sunt convins ca trebuie sa existe o solutie si mai usoara, probabil un exercitiu care sa lucreze doar partea inferioara a abdomenului, aceea unde se strange grasimea de obicei. Nu?

Partea inferioara a abdomenului, asta inseamna ridicari de picioare din atarnat, totul pare logic. Singura problema este ca cei care au scris cartile de anatomie au uitat sa treaca abdomenul inferior si abdomenul superior. Sa fie oare un singur muschi? Cu siguranta ca DA! "Rectus Abdominis" este un singur muschi care se contracta la fel indiferent daca ridici picioarele sau ridici trunchiul.

Atunci probabil ca trebuie sa faci mai multe repetari, pentru ca repetarile putine construiesc masa musculara si repetarile multe ard grasimea, nu? Din nou GRESIT! Nu doar volumul de repetari dintr-o serie consuma calorii, ci mai degraba mentinerea pulsului la un nivel ridicat si practicarea antrenamentului aerobic.

Daca nici asta nu merge, atunci cred ca ar trebui sa dedici o zi intreaga antrenamentului pentru abdomen si sa il lucrezi din toate unghiurile posibile, astfel incat sa topesti grasimea din zona respectiva. Asta cu siguranta ar trebui sa functioneze, nu? Raspunsul ar fi, NU! Nu poti sa slabesti dintr-o singura zona a corpului, oricat de multe exercitii ai efectia pentru zona respectiva. Trebuie sa intelegi ca contractiile musculare te scapa de grasime, ci mentinerea unui ritm cardiac ridicat si efectuarea unor antrenamente care implica cat mai multe grupe misculare.

Deci, in cele din urma, exista sau nu un exercitiu minune care sa te ajute sa ai un set de patratele bine definite?

Raspunsul categoric este NU!

Daca vrei sa scapi de burta, implementeaza un regim hipocaloric, nu trage chiulul de la antrenamentele de cardio si cel mai important sfat pe care pot sa ti-l dau: nu mai crede tot ce scrie in reviste.

Autor: Blebea Serban

Niciun comentariu: