joi, 4 septembrie 2014

SEM Days 2014: despre vizibilitate, relevanţă şi putere în online, cu specialiştii din SUA, UK şi România

Timp de 2 zile, la SEM Days, invitații speciali din SUA și UK alături de specialiștii locali din domeniu, le vor oferi participanților la eveniment o perspectivă complexă asupra evoluției mediului online din ultimul an, prin subiectele abordate în cele 2 paneluri, 9 prezentări și 15 workshop-uri.

Discuțiile despre ultimele noutăți din Search Engine Marketing debutează pe 24 septembrie cu prezentarea lui Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, despre dedesupturile optimizării conținutului online și modalități de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant. Prezentările din prima zi vor continua cu subiecte precum inbound și outbound marketing, metode de măsurare eficientă a performanței SEO, viitorul în Video Marketing, mituri în Pay Per Click, cum să folosești Facebook ca un profesionist.

Cum poți deține controlul asupra reputației în motoarele de căutare și schimbările care au influențat evoluția Search Engine Marketing în ultimul an sunt 2 subiecte ce vor fi intens dezbătute în cadrul celor 2 paneluri de discuții. Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficientă a Google Analytics și adaptarea campaniilor SEO în funcție de schimbările Google.

A doua zi a evenimentului este dedicată workshop-urilor în care participanții vor aprofunda noțiuni pe care orice specialist în marketing, branding sau comunicare trebuie să le cunoască pentru a performa astăzi în online:Big Data, managementul reputației online, strategii eficiente de SEO, măsurarea rezultatelor în Pay Per Click, strategii de video & YouTube marketing, optimizarea strategiilor online, psihologia conversiilor online.

Lista completă a speakerilor și agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days.

Bilete de acces la eveniment pot fi achiziționate online, pe baza formularului de înregistrare.

Citeste mai mult pe Comunicate de presa.

Niciun comentariu: