sâmbătă, 27 septembrie 2014

Spada: Analizează calitatea mesajelor postate pe Facebook.

Social Bakers lansează Smart Storytellers
Social Bakers lansează un nou indicator cu privire la calitatea mesajelor postate pe o pagină de Facebook. Monitorizarea se face pe o perioadă de minim 3 luni, luând în considerare și alte criterii, cum ar fi numărul de reacții per mesaj, industria din care face parte compania sau număr de fani al paginii. Mai multe detalii găsești aici.

Promoted Pins – ce, cum, unde?
Promoted Pins sunt încă în etapa de „teste”, și asta doar în Statele Unite. Însă, chiar dacă la noi nu vor ajunge prea curând, este bine să fim pregătiți din timp și să știm ce își doresc, cum și unde vor fi afișate. Începând cu octombrie 2014, Pinterest aduce modificări acestor ad-uri cu scopul de a le face mai relevante pentru utilizatori. Află aici care sunt criteriile pe baza cărora companiile vor putea face Promoted Pins.

Instagram: 5 tool-uri utile
Instagram creste, usor, dar creste. De aceea, fie că ești fan Instagram, fie că jobul tău de Account Manager presupune campanii punctuale, ai la dispoziție mai multe tool-uri pe care le poți folosi pentru a crește engagement-ul. Followgram, de exemplu, este o aplicație cu ajutorul căreia poți găsi fotografii postate pe Intagram doar din orașele pe care tu alegi să le cauți. Restul tool-urilor le găsești aici.

Case study - Alegerile din Scoția: cum au decurs dezbaterile pe rețelele sociale?
Nu mai este demult o noutate faptul că rețelele sociale sunt cele mai eficiente canale de comunicare prin care poți ajunge la o audiență dorită, în cel mai scurt timp. Acest lucru a fost pus în practică și de către reprezentații politici din Scoția cu ocazia referendumului național cu privire la independența țării față de Marea Britanie. Dezbaterile dintre „YES Camp” și „NO Camp” au generat mii de tweet-uri și recomandări, iar rezultatul final a fost de-a dreptul surprinzător. Citește aici cine a câștigat alegerile pe Twitter.

Niciun comentariu: