conform unui proiect de HG, supus dezbaterii de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI).
Potrivit notei de fundamentare a proiectului de HG privind aprobarea dezvoltarii si implementarii Sistemului National Electronic de Plata a Taxelor si Impozitelor, “Autoritatile Publice Centrale si Locale care desfasoara activitati de incasare a taxelor si impozitelor de la cetateni vor avea obligativitatea de a se inrola in Sistemul National de Plata a Taxelor si Impozitelor – Ghiseul.ro.”
“Scopul prezentului proiect este de a oferi cetatenilor un serviciu electronic modern, usor de utilizat si sigur, care sa reduca timpul necesar pentru desfasurarea interactiunii stat – cetatean si mediu de afaceri – stat, care sa reduca costurile necesare desfasurarii acestei interactiuni, un serviciu aflat in conformitate cu Strategia Uniunii Europene Lisabona i2020”, se mai precizeaza in nota de fundamentare.
Implementarea sistemului electronic a fost structurata in trei etape. Astfel, in primele 7 luni dupa adoptarea HG, vor fi inrolate, in cadrul sistemului, municipiile resedinta de judet, precum si toate orasele si municipiile cu populatie de peste 100.000 locuitori.
continuarea pe AvocatNet
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu