Factori cheie in marketing-ul unui magazin online
Un maraton in forta de 2 ore impreuna cu Liviu Taloi in care "importanta nisei intr-un proiect ecommerce, cum ataci si cum educi o piata noua, cum iti gasesti locul intr-o piata aglomerata" va fi continuata cu strategie, tactici si activitati, importanta pozitionarii, a diferentierii si a brandului.
Un maraton in forta de 2 ore impreuna cu Liviu Taloi in care "importanta nisei intr-un proiect ecommerce, cum ataci si cum educi o piata noua, cum iti gasesti locul intr-o piata aglomerata" va fi continuata cu strategie, tactici si activitati, importanta pozitionarii, a diferentierii si a brandului.
Vor fi detaliate etapele in promovarea unui magazin online prin diferite canale si metode: SEO, SEM, comparatoare de preturi, publicitate online, social media, pr, promotii, etc.
Se vor acorda atentie si uneltelor de masurare si analiza: cum le aleg, cum le instalez, ce indicatori masor si cum, cum calculez Return on Investment, cum calculez beneficiile indirecte (awaraness, brand).
Spre final se va discuta despre managementul relatiei cu clientii, instrumente de automizare a proceselor de interactiune, loializare, comunicare prin newsletter.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu