- Inspector resurse umane
- Art director
- Operator introducere, prelucrare, validare date
Avantaje pentru participare
- Obţinerea în mod gratuit a uneia dintre calificările Operator introducere, prelucrare, validare date, Inspector resurse umane, Art director.
- Independența financiară prin însușirea abilitaților căpătate în timpul cursurilor.
- Creșterea șanselor de angajare datorită calificării obținute
- Îmbunătăţirea cunoștinţelor practice și teoretice într-unul din domeniile amintite
- Șansa dezvoltării personale și a unei cariere proprii alături de consilierea psihologică, profesională și vocațională ce se oferă în plus pe lângă cursurile de formare
- Dezvoltarea unei rețele de prieteni care se dezvoltă în același domeniu
- Posibilitatea de-a avea un tutor personal/persoană suport - pentru practica ce urmează după cursuri
- Alocație lunară, pentru întreținere pe perioada cursului ales
- Participarea la toate evenimentele centrelor: târguri, expoziții, campanii etc
Modalitatea de admitere
aprobarea participării la cursuri se va face după criteriul primul venit, primul servit.Condiţii de acces:
- pregătire minimă: nivel obligatoriu de învăţământ pentru inițiere în ocupația „Operator introducere, prelucrare, validare date” și absolvent de liceu, cu sau fără bacalaureat, pentru inițiere în ocupațiile „Inspector Resurse umane” și „Art director”;
- statut pe piața muncii: șomer sau angajat în cadrul unei întreprinderi din județele Bucureşti – Ilfov, Brașov, Alba, Mureș, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanța, Vrancea, Brăila, Galați, Tulcea și Buzău;
- buletinul cu domiciliul în: județele Bucureşti – Ilfov, Brașov, Alba, Mureș, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanța, Vrancea, Brăila, Galați, Tulcea și Buzău;
- alegerea unui singur curs din cele trei.
- prin depunerea unui dosar care să conţină următoarele documente:
1. Cerere de înscriere (se va completa la secretariatul Centrului sau on line pe www.paces.ro/inscriere_cursuri)
2. Certificat de handicap
3. Curriculum Vitae semnat
4. Copie după cel mai recent act de studiu
5. Copie după actul de identitate
6. Copie după certificatul de naștere
7. Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul)
8. Adeverință de la medicul curant că este apt să urmeze cursurile
Modalitate de depunere a dosarelor:
- Prin poștă: la adresele de mai jos, cu confirmare de primire.
- Prin e-mail: fiecare pagină semnată, scanată și toate documentele arhivate într-o singură arhivă trimisă pe adresa office@patmedin.ro, cu subiectul email-ului: Pentru înscriere cursuri PACES!
- Direct la sediile Asociației Patronatului Medicinei Integrative – PMI din regiunile:
Centru cu sediul în Brașov Str. Mihail Kogălniceanu, Nr. 23, Bl. C7, Parter 1 (blocul cu Primăria Nouă) Tel: 0268.547.756, e-mail: cornelius.popa@patmedin.ro, L-V: 9:00–17:00, Cornelius Popa - coordonator.
S-E cu sediul în Constanța Str. George ENESCU, nr.12 Tel: 0241/66.02.71, e-mail: iolanda.dinu@patmedin.ro, L-V: 9:00–17:00, Iolanda Dinu - coordonator.
Pentru informaţii despre cursuri: Nicoleta Azoiței, 0372 770 126 / 021 230 041.
Sursa: Avocatii Sanatatii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu