Facebook dorește să simplifice partea de advertising pentru companii. Din cele 27 de tipuri de ad-uri existente in acest moment, rețeaua de socializare și-a propus să păstreze mai puțin de jumătate. Mai multe despre schimbările pe care le are în plan Facebook aflăm de aici.
A/B testing mai ușor
Pe lângă schimbările mai sus menționate, Facebook va face modificări și în panoul de administrare al paginilor de companii. Cele mai bune update-uri vor fi evidențiate, astfel încât să ne fie mai ușor să vedem ce tip de conținut are succes și care merită să fie promovat mai mult prin opțiunea ”promote post”. Mai multe detalii despre asta aflăm de aici.
5 tipuri de conținut pentru social media
Fanii, followerii sau adepții pe care o companie îi are pe rețelele sociale vin acolo pentru a afla lucruri utile, noi și care îi interesează. Așa că, din strategia de social media al oricărui brand nu trebuie să lipsească un plan editorial bine pus la punct, cu conținut bun, care să ajute compania să își atingă obiectivele. Mai multe despre tipurile de conținut pentru social media găsim aici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu