3 modificări în News Feed
Facebook a anunțat într-o conferință de presă 3 noi schimbări pe care le va aduce News Feed-ului utilizatorilor. Una dintre ele se numește Last Actor și va consta în faptul că, de acum, Facebook va urmări activitatea a 50 de persoane sau pagini de companie cu care un utilizator a interacționat în ultimul timp și postările acestora vor apărea mai des. Mai multe despre modificările din News Feed și implicațiile pentru o companie aflăm de aici.
LinkedIn Analytics
Rețeaua de socializare a introdus o secțiune de analiză a datelor unei companii, asemănătoare Facebook Insights. Tool-ul ne va ajuta să observăm mai ușor ce tip de conținut se potrivește pe rețeaua profesională, să avem mai multe date demografice despre followerii noștri și să urmărim rezultatele postărilor promovate. Mai multe detalii despre asta găsim aici.
Reach-ul Facebook comparabil cu cel al TV-ului
Agenția de cercetare Nielsen a făcut un studiu, o comparație între reach-ul pe care Facebook îl are și reach-ul unui canal media tradițional, TV-ul. Ce abordare să folosim în funcție de targetul pe care îl avem și de intervalele orare în care se uită la televizor sau este online aflăm de aici.
Curs online Facebook
Organizăm un nou curs online de 3 ore despre măsurarea eficienței paginii de Facebook (în vânzări), noul modul Facebook Insights și cum să îl folosești în avantajul tău, cum să măsori ROI-ul din aplicațiile Facebook și cum creezi campanii cu rezultate mai bune. Toate detaliile despre curs sunt aici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu