Social Media News
Remarketing în Facebook Ads Manager
Facebook anunţă o nouă funcţionalitate: Website Custom Audiences. Asta înseamnă că vom putea afişa o campanie către utilizatorii reţelei sociale care au vizitat deja site-ul nostru. Mai multe despre asta poţi citi aici.
Cel mai eficient conținut pentru pagina de Facebook
În ultimele 3 luni din anul 2013, cei de la Social Bakers au monitorizat 47.783 de updates publicate pe paginile de Facebook. S-a observat, de exemplu, că mesajele simple, fără text, încep să câștige din ce în ce mai multă atenție. Citește mai multe aici.
E-book gratuit despre Marketing şi Comunicare pe Facebook
Statistici, cifre, resurse pentru cei care comunică online pentru branduri, dar şi informaţii utile despre mecanismul de funcţionare al News Feed-ului sau despre strategii editoriale. Îl poţi descărca de aici.
Case study - ASOS
ASOS este unul dintre cele mai mari magazine de haine din Europa. Înaintea reducerilor din timpul verii au avut pe pagina de Facebook o aplicație care le-a permis utilizatorilor să strângă puncte, iar în funcție de punctele strânse primeau acces la paginile cu reduceri. Mai multe puncte, mai mult timp pentru shopping.
Rezultate:
- 174.000 de accesări ale aplicației;
- numărul de fani a crescut cu 32%;
- cea de-a doua zi cu reduceri a fost the biggest sales day pentru ASOS până atunci.
Sursa: http://blogulspada.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu