poate fi comandat direct de pe http://www.houseofguides.ro/produse/vmassmedia-ed3-2007145x210.php cu un discount de 10%.
Lucrarea cuprinde:
•Cea mai completă bază de date despre mass-media din România
•Capitole dedicate presei electronice, agenţiilor de publicitate, organizaţiilor de presă, legislaţiei de presă, IT&C
•Tirajele publicaţiilor scrise, audienţele radio şi TV
•Toţi directorii mass-media şi redactorii-şefi
„Ghidul mass media româneşti” este un instrument deosebit de util pentru:
•Specialiştii în PR, marketing şi publicitate – pentru crearea unei baze cu date de contact, alegerea spaţiilor de publicitate, trimiterea comunicatelor de presă, selectarea publicaţiilor pentru monitorizare şi abonamente.
•Conducerea şi patronatele din mass-media, directorii de marketing şi strategie. Cu ajutorul ghidului se pot realiza studii ale concurenţei, planuri de parteneriate media.
•Companiile care oferă servicii şi produse companiilor de presă, radio şi televiziune (IT&C, tipografii, consumabile, servicii diverse) ca sursă de potenţiali clienţi
•Publicul larg – pentru selectarea publicaţiilor de interes
Sursa: www.comunicatedepresa.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu