a fost reglementata prin HG 862/2009, fiind publicata in MO 550/ 07 aug. 2009.
Depunerea acestor declaratii, prin intermediul SEN (Sistemul Electronic National), reprezinta singura modalitate legala de transmitere in format electronic a declaratiilor catre institutiile si autoritatile administratiei publice.
9 declaratii pot fi depuse catre institutiile publice:
- Declaratia privind obligatiile de plata catre bugetul asigurarilor sociale (Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale)
- Declaratia privind evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata catre bugetul asigurarilor de somaj (Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca)
- Declaratia privind contributia de asigurari sociale de sanatate (Casa Nationala de Asigurari de Sanatate)
- Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat - 100 (Ministerul Finantelor Publice)
- Declaratia privind impozitul pe profit - 101 (Ministerul Finantelor Publice)
- Decont privind taxa pe valoare adaugata - 300 (Ministerul Finantelor Publice)
- Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor sociale si a fondurilor speciale - 102 (Ministerul Finantelor Publice)
- Declaratia privind accizele - 103 (Ministerul Finantelor Publice)
- Declaratia recapitulativa privind livrarile/achizitiile intracomunitare de bunuri - 390 (Ministerul Finantelor Publice).
SEN (Sistemul Electronic National) este disponibil la adresa www.e-guvernare.ro.
Info suplimentare de la sursa.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu