viataverdeviu.ro

marți, 15 februarie 2011

A.N.I.M.A.R.E.A. audientei in prezentari.

Daca ai fost macar odata in situatia de a face o prezentare de vanzari sau a tine un discurs, atunci probabil ca stii cat de importante sunt primele 10 minute. In acest interval de timp iti poti crea sau distruge reputatia. Motivul ? Studiile arata ca impresia initiala pe care o creezi in deschiderea prezentarii este esentiala pentru acceptarea si credibilitatea ta ca vorbitor.

Intrucat la inceputul discursului atentia audientei este maxima, nivelul de stress al vorbitorului este la cote inalte. In consecinta, posibilitatea ca el sa faca "greseli" este mai mare decat in restul discursului.

In acest articol gasesti un model eficient de planificare a primelor 10 minute ale prezentarii. Am creat acest instrument studiind cateva zeci de vorbitori publici profesionisti si combinand metodele lor in activitatea mea.

Daca vrei sa tii sub control cea mai importanta etapa a oricarei prezentari (deschiderea), articolul de fata ar putea fi cel mai util text pe care l-ai citit in ultimii ani.

A.N.I.M.A.R.E.A. audientei in prezentari
Fiecare litera din A.N.I.M.A.R.E.A audientei este initiala unui cuvant cheie din deschiderea prezentarii. Iata primii 4 pasi ai modelului (ceilalti 4, in articolul urmator):

» (citeste tot articolul lui Andy Szekely...)

Niciun comentariu:

farmec.ro
floria.ro
libris.ro