Target Studenți din mediul urban, activi, outgoing, open minded, amatori de cultură urbană, evenimente alternative și festivaluri de muzică, care sunt la curent cu ultimele trenduri în materie de gadgeturi și modă. Sunt pasionați de sporturi extreme, de mersul cu bicicletă, de plimbări în parcuri și de natură în general.
Deliverable Realizați conceptul strategic al unei campanii de încurajare a mersului pe jos. Folosiți mijloace cât mai neconvenționale pentru a face vizibilă campania, specificați mediile pe care le veți folosi, veniți cu insighturi și observații interesante.
Rezolvările trebuie structurate sub forma unei prezentări, într-un document Word sau PowerPoint, în care să ne povestiți strategia pe care o abordați (sau în oricare altă modalitate care credeți că va sistematizează mai eficient ideile).
Așadar, până pe 15 septembrie, ora 23:59, așteptăm mail-urile voastre la bursa@IQadsKadett.ro (conținând atât rezolvările, cât și eventualele incertitudini care intervin în procesul de construire a strategiei).
Cei 5 cadeți vor fi anunțați pe 20 septembrie 2012.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu