viataverdeviu.ro

vineri, 15 februarie 2013

Conferinta "Experienta Clientului" - o chestiune de pasiune si design.

Satisfactia si loialitatea clientului sunt obligatorii pentru forta unui brand, dar nu suficiente. Unul dintre obiective este de a transforma clientii in “agenti” sau “avocati”, iar acest lucru este posibil doar prin cultivarea unei relatii pe termen lung. Adica, o experienta pozitiva de-a lungul ciclului de viata a unei relatii cu un client.

Pentru ca, in aceasta perioada, cand sistemele de valori se reaseaza si tehnologia se instaleaza ireversibil in viata noastra (mobilitate, interactiune sociala), autonomia clientului este in crestere, deja nu mai putem vorbi de ”clientul mediu”. In aceste conditii ar fi bine sa ne intrebam: Ce defineste la urma-urmelor o experienta memorabila, sau macar favorabila in viata de zi cu zi? Surpriza? Placerea? Siguranta? Sentimentul de ”la indemana”? Persistenta? Respectarea promisiunii? Sinceritatea?

Cui i se adreseaza aceasta conferinta?
”Oricui” ar putea suna indraznet si vag, dar nu ar fi intru totul gresit. Fiind insa vorba de ”experienta”, ”pasiune” si ”design”, din grupul de participanti ar putea sa faca parte:
  • cei implicati in dezvoltarea afacerii, dezvoltarea produselor, marketing si resurse umane;
  • antreprenorilor, proprietari de companii mici si mijlocii;
  • studentilor si masteranzi preocupati de dinamica comportamentului clientilor, neuro-marketing, vanzari, psihologie, design, managementul proceselor si resurse umane.
Beneficii:
O vedere inchegata legata de faptul ca managementul experientei clientului are la baza o ipoteza de profitabilitate sustinuta si un sistem de performanta centrat pe satisfactia clientului
  • Nu toti clientii sunt la fel - identificarea acelor “profile” tinta este benefica pentru a contura o experienta pozitiva eficienta
  • Nu toate nevoile sunt la fel - identificarea acelor nevoi care se potrivesc cu obiectivele de afaceri; critica este respectarea promisiunii
  • Nu toate canalele si produsele se preteaza pentru nevoile clientilor tinta - identificarea acelor puncte de interactiune care au sens
  • Nu toate procesele sunt necesare - la momentul adevarului, unele sporesc satisfactia, altele nu; tot o chestiune de alocare de resurse
  • Nu toti angajatii sunt la fel - motivatia vine din consistenta intre ceea ce li se cere sa faca pentru a avea clienti fericiti - easy to buy, easy to sell
Inscriere - 'Conferinta Experienta clientului'
Locatia: Institutul Cervantes - Bd Regina Elisabeta nr 38, Bucuresti
Data: 28 februarie 2013

Program:
ora 15:30-16:00 - Inregistrarea participantilor & welcome coffee
ora 16:00-18:00 - Conferinta
ora 18:00-18:30 - Sesiune Q&A.

* Evenimentul este gratuit pe baza de rezervare, locurile sunt limitate

Persoana contact: Clementina Anghelache via mail / 0753 777 555

Niciun comentariu:

floria.ro

Etichete

(Re)Descoperim RO 5G abonare accesorii accidentare accounting aerobic affairs Afiliat ajutor de bucatar amenda animal anticelulitic antiinflamator antrenor antreprenor anvelope aparat apicol Apple Pay aranjament argan asigurare audiobook auto autodezvoltare automatizare bebe bestseller bijuterii bila bilet bio Bloggeri: Intrebari si Raspunsuri BMW booking brad bratara BT Pay buchete. Craciunite Bucuresti burnout bursa business cadastru cadouri calatorie call calmant camera campanie canapele cancer card carduri carte carte identittate cash cazier judiciar ceai cel mai - cea mai - cei mai - cele mai celulita cilindru de spuma clienti clipuri coach coafura colectie color coltar comunicare concediu concurs contabil contactless coplata coronite Craciun creativ creative credit creier crud culturale cumparaturi curatare curs d'ale gurii dacia de testat diabet dictionar dieta din ciclul "Atzatza spiritele" Din ciclul D'ale vietii dispozitiv diuretic diurna donatie drept. Drogurile drumetie economie electric EMS engleza esarfa esential excavator facebook fara reteta fashion ficat finante Fitbit Pay fizica flexibilitate floral flori foam roller fond formator fotbal fotolii gadget galaxy note Garmin Pay GDPR germana global gps gratuit grup gym hairstylist hemoragii hot news HR Huawei ID IHTIS ilegal Ilfov imagine imbracaminte imobiliare impozit impozite imprumut incaltaminte infoSTB insuficienta cardiaca internship intima inventions n gadgets jobs joc kit la baie laptisor de matca lenjerie Lenovo magazin online management manuka mar marketing masca matase de porumb mecenat medicamente Medicina Pentru Toti mediu menopauza menstruatii miere mobilier mobilitate model momente motion mouse multigroom multimedia music natural nerambursabil neuroplasticitate newsletter ocazie ochi odihna off-road ONG online Orange par parcare Parking pastura pat permis conducere persoana PFA PFI philips piele pietre la rinichi pilates plan de afacere plata platforma pneuri polen popcorn porumb postari postura premii primul privata pro produs program prostata psoriazis radio - TV raliu rapid RCA records redirectionare reducere registrul relaxare reparare restituire resursa retur ride-sharing ridicare rochie rola romania romantice rovinieta rulou S.P.A.M. - Stire Potrivita Actiune Memorabila salariu sales saltele sampon samsung sanatate sarbatori sare scaune scoala scubadiving Seinfeld servicii set slabit smartphone smartwatch SMS Social alert social media sociale software somn spa spatiul privat virtual speciale sponsorizare sponsorizari sport spring SPV start-up nation STB supravietuire tableta talent tapiterii taxa taxe teatru tehnica tensiune terapeut tichete tombola tonic Trafic alert trainer personal trans fat tratament trekking tren tuns ulei umanitar united useful vara vedere veterinar video webinar weekend wella workshop zahar zbor zilier
pictorulfericit.ro