Pentru ca, in aceasta perioada, cand sistemele de valori se reaseaza si tehnologia se instaleaza ireversibil in viata noastra (mobilitate, interactiune sociala), autonomia clientului este in crestere, deja nu mai putem vorbi de ”clientul mediu”. In aceste conditii ar fi bine sa ne intrebam: Ce defineste la urma-urmelor o experienta memorabila, sau macar favorabila in viata de zi cu zi? Surpriza? Placerea? Siguranta? Sentimentul de ”la indemana”? Persistenta? Respectarea promisiunii? Sinceritatea?
Cui i se adreseaza aceasta conferinta?
”Oricui” ar putea suna indraznet si vag, dar nu ar fi intru totul gresit. Fiind insa vorba de ”experienta”, ”pasiune” si ”design”, din grupul de participanti ar putea sa faca parte:
O vedere inchegata legata de faptul ca managementul experientei clientului are la baza o ipoteza de profitabilitate sustinuta si un sistem de performanta centrat pe satisfactia clientului
Locatia: Institutul Cervantes - Bd Regina Elisabeta nr 38, Bucuresti
Data: 28 februarie 2013
Program:
ora 15:30-16:00 - Inregistrarea participantilor & welcome coffee
ora 16:00-18:00 - Conferinta
ora 18:00-18:30 - Sesiune Q&A.
* Evenimentul este gratuit pe baza de rezervare, locurile sunt limitate
- cei implicati in dezvoltarea afacerii, dezvoltarea produselor, marketing si resurse umane;
- antreprenorilor, proprietari de companii mici si mijlocii;
- studentilor si masteranzi preocupati de dinamica comportamentului clientilor, neuro-marketing, vanzari, psihologie, design, managementul proceselor si resurse umane.
O vedere inchegata legata de faptul ca managementul experientei clientului are la baza o ipoteza de profitabilitate sustinuta si un sistem de performanta centrat pe satisfactia clientului
- Nu toti clientii sunt la fel - identificarea acelor “profile” tinta este benefica pentru a contura o experienta pozitiva eficienta
- Nu toate nevoile sunt la fel - identificarea acelor nevoi care se potrivesc cu obiectivele de afaceri; critica este respectarea promisiunii
- Nu toate canalele si produsele se preteaza pentru nevoile clientilor tinta - identificarea acelor puncte de interactiune care au sens
- Nu toate procesele sunt necesare - la momentul adevarului, unele sporesc satisfactia, altele nu; tot o chestiune de alocare de resurse
- Nu toti angajatii sunt la fel - motivatia vine din consistenta intre ceea ce li se cere sa faca pentru a avea clienti fericiti - easy to buy, easy to sell
Locatia: Institutul Cervantes - Bd Regina Elisabeta nr 38, Bucuresti
Data: 28 februarie 2013
Program:
ora 15:30-16:00 - Inregistrarea participantilor & welcome coffee
ora 16:00-18:00 - Conferinta
ora 18:00-18:30 - Sesiune Q&A.
* Evenimentul este gratuit pe baza de rezervare, locurile sunt limitate
Persoana contact: Clementina Anghelache via mail / 0753 777 555
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu