Cum vinzi un eveniment prin Facebook Ads
Cei de la Social Fresh împărtășesc cu noi metoda prin care au reușit să vândă toate biletele la o conferință de social media din aprilie. După content și targetare sunt 4 pași simpli, dar importanți, care le-au adus 500% return on investment. Citim mai multe despre asta aici.
Statistici pentru 2014
Companiile B2B care dețin un blog generează cu 67% mai multe leaduri decât cele care nu au; materialele video de pe paginile de vânzare cresc rata de conversie cu 86%; 52% dintre marketeri au găsit clienți pe Facebook în 2013. Acestea sunt doar câteva dintre statisticile pe care le găsim aici, alături de trenduri de urmărit pentru anul viitor.
Rolul Facebook-ului în campaniile de sărbători
36% dintre consumatori spun că Facebook și alte rețele sociale vor juca un rol important în luarea deciziei de cumpărare, iar pentru advertiserii care folosesc Facebook Ads în această perioadă costurile per click vor crește. Cum influențează rețeaua de socializare atât consumatorii cât și tacticile de marketing ale brandurilor aflăm de aici.
Case study - MyDress
Compania și-a propus să crească traficul pe site. Rezultatele pe care le-a avut sunt următoarele:
Compania și-a propus să crească traficul pe site. Rezultatele pe care le-a avut sunt următoarele:
- 40% creștere a traficului pe site în 3 luni;
- 33% creștere a numărului de utilizatori înregistrați;
Sursa: Agentia Spada
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu