viataverdeviu.ro

vineri, 21 decembrie 2007

Cateva raspunsuri la intrebarea "Ce-si doresc femeile?"

atunci cand vine vorba despre cumparaturi online le puteti afla in cele ce urmeaza.

Din 1143 de raspunsuri valide, aflam de pe site-ul http://www.cercetareonline.ro/ ca 92% din respondente sunt din mediul urban. Dar 60% din totalul respondentelor au facut cel putin o comanda online.

72% dintre femei din mediul urban sustin si 14% din mediul rural spun ca au efectuat cumparaturi online.

Targetul dpdv al varstei 18 - 35 ani este cel mai activ, 78% dintre acestea incadrandu-se in acest segment.

Paradoxal, FMI-le sunt dispuse sa cumpere haine (96% in urban si 50% in rural).

63% dintre respondente considera politica de returnare a produselor ca fiind extrem de importanta.

Datele complete de contact, siglele de securitate, politicile de confidentialitate si un modul de contact direct sunt esentiale pentru magazinul online.

De asemenea , detalii in ceea ce priveste ambalajul in care a fost expediat produsul este important pentru 72% dintre respondente.

3/4 dintre respondente sustin ca tin cont de parerile altora atunci cand aleg sa cumpere sau nu un produs.

Atentia femeilor poate fi captata prin stilul si periodicitatea cu care lanseaza colectii, precum si adaptarea la tendinte, materialele folosite, stilul personal, noutatile pe care le propune, etc.

Mai multe info la https://www.cercetareonline.ro/?action=pages_list&id=51&lang=RO

Update la http://ditoatepentrutotzi.blogspot.com/2007/10/concurs-cu-cercetare-nu-pentru-sexul.html

Niciun comentariu:

farmec.ro
floria.ro
libris.ro