Putem face diferenta intre marketingul traditional si explozia de mesaje care sustin politica de marketing online. Unii sunt de parere ca marketingul pe internet nu are nevoie de grafica si frumos ci doar de chestii utile, rationale si la subiect. Eu nu impartasesc aceeasi parere cu ei deoarece consider ca sufletul oricarei campanii de marketing chiar daca tine de on-line sau tine de off-line si merge inspre, direct trebuie sa aiba substanta. De aceea elementele de finete vin si stilizeaza produsul, mesajul si de ce nu campania in totalitate. Prin marketing se ajunge la inima cumparatorului, la emotiile care il determina pe acesta sa intre in jocul cumparaturilor, al mesajelor care imbraca produsul sau serviciul vizat.
Pentru a lua decizia de cumparare trebuie sa te atraga in prima faza ceva, o sclipire care personalizeaza oferta si o aduce mai aproape de preferintele posibilului cumparator! Daca mesajele publicitare si mijloacele de eliberare a mesajului inspre target-ul vizat s-au diversificat atat de mult, oare unde vom ajunge in 10 ani? Ai capacitate de previzionare in acest domeniu?
Trebuie sa vad si eu ce poti, nu ezita ci comenteaza acest articol care nu face altceva decat sa iti deschida ochii asupra faptului ca totul e impachetat si de vanzare.
Cand spun totul ma gandesc la o paine frumos ambalata care dispare de pe raft ca asa ne-am obisnuit…continuu cu bucati umane care ambalate sau nu devin piese de schimb pentru alte creiere care functioneaza mai prost sau care au bani si nu mai stiu ce sa schimbe la look-ul de personalitate fitzoasa creata artificial!
Iti place lumea in care traiesti? E asa simplu sa-mi raspunzi macar la aceasta intrebare…restul de intrebari le lasam pe mai incolo…ca doar pana atunci se vor gasi alte mii de capete mai luminate sa raspunda…de ce sa obosim?
Iulia VESA
Online Marketing Manager.
Public Euroconsulting – Agentie de recrutare si consultanta in marketing.
Va invitam sa vizitati blogul nostru http://blog.publiceuroconsulting.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu