Seminarul „Internal Social Media”, marca FEIEA Academy, va avea loc pe 29 martie, la Ramada North, Bucuresti.
In prezent, conform European Communication Monitor 2011, comunicarea interna pana in 2014:
• va cunoaste cresterea cea mai semnificativa (dupa responsabilitatea sociala) dintre toate functiile de PR (de la 45% la 81%)
• se va afla pe al doilea loc in ierarhia functiilor de comunicare organizationala la egalitate cu “marketingul si comunicarea de brand”
• va trebui sa inglobeze tacticile online si social media intrucat acestea vor inregistra cresteri spectaculoase, iar importanta lor in mixul de comunicare va depasi 80%.
Studiile de caz isi propun sa ofere idei pe care specialistii le vor putea implementa in cadrul propriilor programe de comunicare interna si social media.
Social media au revolutionat business si comunicarii interne deoarece:
• influenteaza direct modul in care sunt gestionate crizele, organizatia pierzand controlul absolut asupra mesajelor diseminate
• incurajeaza comunicarea manageri-angajati, in ambele sensuri, si a celei inter-departamentale
• comentariile nepotrivite pe retelele sociale interne sau externe pot avea efecte dramatice (spre exemplu, cazul angajatei concediate deoarece a scris pe Facebook ca jobul ei este “plictisitor”)
Detalii despre agenda evenimentului si inregistrare sunt disponibile pe site-ul PR Conferences.
De retinut
- Toate participantele vor beneficia de o reducere de 30% (pana pe 08 martie).
- Participarea la aceasta conferinta aduce participantilor si o diploma recunoscuta FEIEA Academy.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu