viataverdeviu.ro

miercuri, 24 octombrie 2012

Inscrierile pentru Social Media School au inceput!

fiind singurul program intensiv de social media din Romania.

Se adreseaza atat companiilor care vor sa isi pregateasca oameni de social media interni, cat si viitorilor profesionisti in social media, oameni care sunt hotarati sa isi construiasca o cariera si au nevoie de un start ferm, sigur, si de un bagaj solid de cunostinte atat teoretice, cat mai ales practice.

Nu in ultimul rand, programul se adreseaza si proprietarilor de business-uri care vor sa inteleaga cum pot folosi Social Media pentru a se promova si a produce vanzari.

Ce este si ce nu este Social Media School?
Social Media School este un training intensiv, pentru cei cu experienta mica sau medie in social media, un program care, din experienta noastra, va va pozitiona printre primii 25% dintre oamenii responsabili de social media din piata, in ceea ce priveste know-how-ul si abordarea corecta a canalelor social media.

Social Media School nu este o conferinta. Ce se va intampla pe parcursul programului este o combinatie intre workshop-uri si sesiuni scurte de teorie aplicata si studii de caz. Nu veti asista la speech-uri, ci la prezentari interactive.

Social media nu este un eveniment de networking. Desi veti cunoaste oameni cu acelasi interes pentru social media ca si voi, desi veti pastra ulterior legatura cu alti specialisti in domeniu, Social Media School nu isi propune sa fie un eveniment de networking, ci unul de transfer de know-how si de formare a unei baza solide pentru ceea ce inseamna social media ca tool de marketing.

Nu in ultimul rand, Social Media School reprezinta livrarea unei bucati semnificative de know-how de social media obtinut in cativa ani de munca atat de partea unei agentii, cat si din perspectiva clientului.

Program
Social Media School se desfasoara in Bucuresti, pe durata a 4 zile.

Vineri, 2 Noiembrie, 09:00 - 15:00.
Professional Marketing Basics
- diferenta dintre media, marketing, advertising si sales
- ce este social media si care este rolul sau in marketing?
- particularitati ale canalelor social media si impactul asupra consumatorului
- setarea si masurarea obiectivelor de awareness si schimbare a perceptiei
- setarea si masurarea obiectivelor de vanzari sau R.O.I.
- conversion funnel
- canalele social media folosite in Romania si ce fel de obiective putem atinge cu fiecare dintre ele

Sambata, 3 Noiembrie, 09:00 - 15:00.
Facebook & B2B social media channels
Canalele social media folosite in Romania si ce fel de obiective putem atinge cu fiecare dintre ele
Pentru fiecare canal se va trece prin baze, particularitati, tipuri de tactici cu plusuri si minusuri si case
-study-uri
- Generarea de lead-uri prin intermediul Social Media
- Linkedin, SlideShare si Bloguri de companie
- Facebook: community management & Facebook Ads
- Facebook Apps
- Q&A

Vineri, 9 Noiembrie, 09:00 - 15:00.
B2C social media channels

Pentru fiecare canal se va trece prin baze, particularitati, tipuri de tactici cu plusuri si minusuri si case-study-uri
- Bloguri - abordarea de media si abordarea de PR
- Forumuri
- Youtube
- Pinterest, Instagram & alte retele sociale emergente
- Q&A

Case-Study.
Construirea si executia unei campanii Social Media cu obiective de awareness (WORKSHOP)

Workshop-ul urmareste sa ii treaca pe participanti prin toate fazele planificarii si executiei unei campanii de Social Media. Se va construi de la zero o campanie, incepand cu brief-ul de la client, se va trece prin conceptul creativ, alegerea canalelor si a tacticilor potrivite, executie si raportare.

Totul se va face in cadrul workshop-ului, impreuna cu participantii si fiecare va avea sansa sa contribuie la reusita sau esecul campaniei.

Sambata, 10 Noiembrie, 09:00 - 15:00.
Case-Study.
Construirea si executia unei campanii Social Media cu obiective de awareness (WORKSHOP)

Workshop-ul urmareste sa ii treaca pe participanti prin toate fazele planificarii si executiei unei campanii de Social Media. Se va construi de la zero o campanie, incepand cu brief-ul de la client, se va trece prin conceptul creativ, alegerea canalelor si a tacticilor potrivite, executie si raportare. Totul se va face in cadrul workshop-ului, impreuna cu participantii si fiecare va avea sansa sa contribuie la reusita sau esecul campaniei.

Personal SM Development (WORKSHOP)
Workshop de coaching in care se urmareste trasarea unui plan de dezvoltare profesionala continua pentru fiecare dintre participanti.

La sfarsitul workshop-ului fiecare participant va avea construit un plan individual de invatare social media, astfel incat procesul de invatare sa nu se termine odata cu terminarea programului.

Mai multe detalii despre traineri, costuri si inscriere, organizator, MBG la adresa:
http://socialmediaschool.ro/

Niciun comentariu:

farmec.ro
floria.ro
libris.ro