UniCredit Tiriac Bank si-a implicat pentru al cincilea an consecutiv angajatii in identificarea unor cauze sociale importante pentru ei si in organizarea unor campanii interne de fundraising, in beneficiul acestora. Sumele stranse de angajati au fost dublate de catre banca.
Prima editie a "Raiffeisen Comunitati" a acordat finantari de 70.000 de euro pentru 17 proiecte comunitare mici. Acestea au fost alese dintr-un numar de aproape 400 de proiecte, pentru care s-au mobilizat sa le voteze online peste 60.000 de sustinatori.
Provident a reamenajat locuri de joaca din 5 orase in care este prezenta, in urma unor campanii de consultare publica, in care a interactionat direct cu aproximativ 14.000 de locuitori ai oraselor respective.
Nu uita ca poti castiga, prin tragere la sorti, cartea Strategies for the Green Economy: Opportunities and Challenges in the New World of Business, de Joel Makower.
Cartea descrie cum poate o companie sa-si mentina performanta, tinand pasul cu presiunile in crestere din partea consumatorilor si a societatii pentru a-si reduce impactul de mediu. Autorul ofera un drum clar pentru a depasi aceasta provocare, bazandu-se pe o experienta de peste 20 de ani, in care a ajutat zeci de companii, de la gigantii din Fortune 500 la start-up-uri, sa formuleze strategii de sustenabilitate si sa-si alinieze obiectivele de afaceri cu obiectivele de mediu.
via Newsletter Selenis
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu