Geno Prussakov este considerat unul din top 3 experti in Marketing Afiliat la nivel international, care a lucrat la strategia de marketing online a companiilor de top precum: Forbes, Nokia, Hallmark, Warner Music, Skype, Forex Club, Volusion, cat si a altor cateva sute de companii small-business. El va sustine un keynote speech in ziua de 27 mai, intitulat “What makes them Tick? (How knowing your affiliates can increase conversions)” si un workshop de 90 de minute in ziua de 28 mai, intitulat “Advertiser’s Crash Course in Affiliate Marketing”.
Ziua de 27 Mai este constituita din keynote speeches si panel-uri de dezbatere pe cele mai importante subiecte de e-commerce: sondaje de piata, logistica si curierat, marketing afiliat, statistici, cifre si tendinte, plati online, e-distribution, marketplaces etc.
Ziua de 28 mai aduce workshop-uri precum: Multichannel si Analytics, Marketing Afiliat, SEO, Facebook, PPC, dar si o dezbatere pe teme juridice numita “Magazinele online fata in fata cu Protectia Consumatorilor”. De asemenea, Conferintele Nationale de E-Commerce se vor incheia cu modulul de networking “E-Commerce Zone” la care sunt invitati furnizorii de servicii sa isi prezinte ofertele in fata magazinelor online si sa stabileasca contacte si oportunitati de afaceri.
Conferintele Nationale de E-Commerce se vor desfasura in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms, in zilele de 27-28 Mai 2013, iar pretul unui bilet pentru cele doua zile este de 150 euro + TVA.
Magazinele online care se inscriu in competitia GPeC pana la data de 23 mai, beneficiaza de gratuitate in limita a 2 persoane/magazin pentru participarea la Conferintele Nationale de E-Commerce. De asemenea, cei care doresc sa se inscrie doar la Conferinte pana pe data de 23 mai, au parte de un discount earlybird, pretul biletului devenind 100 euro + TVA/persoana.
Mai multe info despre Conferinte si Workshop-uri pe www.gpec.ro/conferinte.
Ziua de 27 Mai este constituita din keynote speeches si panel-uri de dezbatere pe cele mai importante subiecte de e-commerce: sondaje de piata, logistica si curierat, marketing afiliat, statistici, cifre si tendinte, plati online, e-distribution, marketplaces etc.
Ziua de 28 mai aduce workshop-uri precum: Multichannel si Analytics, Marketing Afiliat, SEO, Facebook, PPC, dar si o dezbatere pe teme juridice numita “Magazinele online fata in fata cu Protectia Consumatorilor”. De asemenea, Conferintele Nationale de E-Commerce se vor incheia cu modulul de networking “E-Commerce Zone” la care sunt invitati furnizorii de servicii sa isi prezinte ofertele in fata magazinelor online si sa stabileasca contacte si oportunitati de afaceri.
Conferintele Nationale de E-Commerce se vor desfasura in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms, in zilele de 27-28 Mai 2013, iar pretul unui bilet pentru cele doua zile este de 150 euro + TVA.
Magazinele online care se inscriu in competitia GPeC pana la data de 23 mai, beneficiaza de gratuitate in limita a 2 persoane/magazin pentru participarea la Conferintele Nationale de E-Commerce. De asemenea, cei care doresc sa se inscrie doar la Conferinte pana pe data de 23 mai, au parte de un discount earlybird, pretul biletului devenind 100 euro + TVA/persoana.
Mai multe info despre Conferinte si Workshop-uri pe www.gpec.ro/conferinte.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu