Cursurile, organizate sub forma unor ateliere interactive cu multe exemple si studii de caz, sunt gandite pentru a-i ajuta cursantii sa inteleaga si sa foloseasca potentalul noilor tehnologii pentru a se vinde si promova mai eficient organizatiile sau brandurile pentru care lucreaza.
“Haina face pe om! Tinuta care o poarta brandurile in marketing digital le poate impinge rapid si profitabil in fata, in plutonul celor fara maniere sau in lada cu vechituri." precizeaza Oana Sav, coordonatorul de cursuri si reprezentantul Oxford College of Marketing in Romania.
“Haina face pe om! Tinuta care o poarta brandurile in marketing digital le poate impinge rapid si profitabil in fata, in plutonul celor fara maniere sau in lada cu vechituri." precizeaza Oana Sav, coordonatorul de cursuri si reprezentantul Oxford College of Marketing in Romania.
Cursurile se adreseaza atat profesionistilor din marketing si comunicare care vor sa fie la zi cu un domeniu in schimbare accelerata cat si celor care lucreaza in domenii conexe cum ar fi vanzari, relatii cu clientii, administratie, secretariat si doresc sa intre in domeniu. Atelierele sunt utile insa si antreprenorilor, proprietarilor de afaceri mici si mijlocii care pot intelege mai bine logica si resorturile revolutiei digitale si pot gasi solutii concrete pentru promovare sau distributie.
Primul atelier are loc joi, 23 mai, la sediul Integral Programe Educationale din Piata Romana.
Participarea la un workshop costa 150 lei + TVA, iar la ambele 200 lei + TVA.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu