"Imaginează-ţi că eşti la Predeal cu noi şi încă 19 participanţi, am format echipele, aţi primit brief-ul, aţi setat bugetele, acum treceţi la setarea campaniei de Facebook Ads şi introduceţi toate datele în aplicaţia special creată pentru acest training. Vă duceţi în pauză şi când vă întoarceţi a trecut deja o săptămână din campanie, iar în dashboard-ul aplicaţiei găsiţi rezultatele ad-urilor setate de voi. Urmează să faceţi al doilea set de modificări pentru a vă optimiza campania. Continuăm încă 3 zile în care, în acelaşi mod, simulăm cap-coadă o campanie de social media."
Toate echipele vor lucra sub supravegherea trainerilor, Andrei Roşca, general manager la Spada şi Alexandru Negrea, head of Facebook Dept. la Spada.
Mai multe detalii despre proiect găseşti pe site.
Dacă ai întrebări, nu ezita să o contactezi pe Catalina via adresa de email catalina.constantin@
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu