Ce primesti:
- analiza site-ului din punct de vedere al uzabilitatii si al functionalitatii (1-2 sedinte, fizic sau prin skype) – daca esti inscris in competitia GPeC putem pleca si de la raportul de jurizare primit deja de la organizatorii Galei Premiilor eCommerce
- asistarea echipei de programare dezvoltare pentru implementarea (suport prin email)
- analiza sistemului de masurare a eficientei campaniilor de marketing, customizarea aplicatiei de web analytics – google analytics customizat si instalat asa cum trebuie pentru un magazin online (instructiuni si suport prin email, training scurt de analytics 1 sedinta)
- optimizarea ratei de conversie (idei si oprtunitati prezentate periodic prin email)
- analiza departamentului de marketing online, a felului in care se face promovarea magazinului online (1 sedinta, fizic sau prin skype)
- idei si oportunitati de promovare, prezentate managementului magazinului online (periodic prin email, skype)
- acces cu drept administrativ la toate instrumentele de masurare a eficientei campaniilor de marketing, google analytics, webmaster tools, acces la interfata de administrare de comenzi, sau la rapoarte de vanzari, la tot ce este necesar sa pot documenta cazul vostru foarte bine
- mentinerea unui jurnal zilnic de modificari si de schimbari facute cu ajutorul meu in aceasta perioada, texte din care sa reiasa de unde am plecat, situatia actuala, si la ce rezultate am ajuns la finalul celor 2 luni de zile, cu capturi edificatoare din aplicatiile de anaytics sau din interfata de comenzi – un doc sharuit in the cloud
- acordul de a prezenta cazul tau la Scoala de Vara GPeC ce se va tine pe 26 august 2012 in cadrul unui workshop de 1-2 ore, un power point creat pe baza jurnalului zilnic si a capturilor din site si din interfetele de analytics sau cea de administrare comenzi, unde cifrele sensibile vor fi putin deformate, nu mult pentru a pastra aspectul didactic si coerenta cu realitatea, dar indeajuns de mult petnru a nu oferi cifre pe tava concurentei care ar putea fi in sala – insa actiunile de marketing si schimbarile generate de colaborarea cu mine vor fi prezentate in totalitate, conform acelui jurnal de activitati zilnice
- buget pentru campaniile de marketing propuse si pentru echipa de dezvoltare-programare
Afla cum te califici si de ce va tine cont Liviu cand va alege cu cine sa lucreze GRATIS in aceste 2 luni de zile. De asemenea, Liviu Taloi cauta un asistent pentru a-l ajuta la munca de documentare in acest caz.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu