viataverdeviu.ro

miercuri, 6 iunie 2012

Cum construim o strategie de relatii publice?

Care este structura unei strategii de comunicare?

De unde pornesti in crearea ei si care sunt etapele sale?

Cum identifici categoriile de public carora te adresezi, obiectivele, mesajul sau activitatile necesare?

Si, mai ales, cum prezinti o strategie astfel incat parerea ta sa fie luata in considerare de catre client/sef?

Iar apoi, dupa ce ai prezentat o strategie, mai mult sau mai putin creativa, cum transformi ideile prezentate in plan de activitati?

Ce este un Action Plan, de fapt? Si de ce trebuie sa tii cont in crearea sa?

Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile pe care orice persoana interesata de domeniul comunicarii si le-a adresat la un moment dat.

In plus, pentru cei care urmeaza cursurile unei facultati de comunicare (sau le-au finalizat), se pune intrebarea: Cum transpui informatiile mai mult sau mai putin teoretice, invatate in scoala, in activitatea practica dintr-o agentie sau companie?

La toate aceste intrebari raspunde primul curs Buticul de PR, care va avea loc in week-end-ul 09-10 iunie, la Cefora Business School din bd. Iuliu Maniu nr. 7, sector 6, Bucureşti.

Fiecare workshop din seria Buticul de PR 2012 se va desfăşura lunar, in perioada iunie – noiembrie 2012, pe durata unui week-end şi va dura câte două zile, 6 ore pe zi. Vor exista doar 5 workshop-uri, fiecare dintre ele detaliind informatii diferite, conform Programul workshop-urilor.

Cost ‎350 lei pentru un workshop de 2 zile. Studentii, angajatii din ONG-uri si institutii beneficiaza de reduceri intre 40% si 50%, la fiecare workshop.

Via Larisa Toader

Niciun comentariu:

farmec.ro
floria.ro
libris.ro