Brands & Communities 2013 vine in sprijinul marketerilor care isi doresc sa inteleaga cum sa abordeze corect subiectul dezvoltarii comunitatilor pentru a creste calitatea audientei brandurilor lor si este structurata in doua zile, de-a lungul carora vor prezenta 26 de profesionisti din domenii relevante de expertiza: sociologi si specialisti in strategie de marketing si comunicare, creatie, digital si social media.
Principalele subiecte aduse in atentia participantilor la Brands & Communities 2013 sunt:
- Rolurile comunitatilor si importanta lor pentru branduri: informare, reputatie, research
- Comunitatile - de la experimente sociale la strategii coerente
- Construirea unei comunitati sau asocierea brandului cu o comunitate pre-existenta
- Comunitatile digitale: roluri din interiorul lor si canale de comunicare
- Constructia unei comunitati online in jurul unor interese populare
- Crearea de continut relevant pentru comunitati
- Modalitati de monetizare a unei comunitati
- Sesiune de inspiratie: exemple de influentatori pentru branduri
Cea de-a doua zi se concentreaza pe comunitatile digitale, de la mobile la social media, trecand prin exemple locale si internationale.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial.
Brands & Communities 2013 este a doua din seria de sapte conferinte SMARK KnowHow de anul acesta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu