Primul Call Center al Serviciului Public de Ocupare (SPO) din Romania este operational, incepand de astazi.
Specialistii Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) raspund la telefonul 021.4444.000.
Call Center furnizeaza info si indrumare somerilor si persoanelor aflate în cautarea unui loc de munca, in tara si strainatate, burse ale locurilor de munca, oferte de formare profesionala, legislatia în vigoare, indemnizatia de somaj.
Program de functionare
09:00 - 16:00 luni - joi
09:00 - 13:00 vineri
Sistemul achiziţionat (centrală telefonică şi software specializat) permite 24 de apeluri în aşteptare.
Call Center-ul este instalat la sediul ANOFM şi dotat cu opt posturi de lucru conectate la un server central în care au fost încărcate trei baze de date, referitoare la beneficiari şi nevoile acestora, legislaţia la zi, instituţiile corespondente sau competente să rezolve solicitările primite.
Sursa: Agerpres
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu