viataverdeviu.ro

duminică, 8 iunie 2014

Dan Luca. Agenda zilnica pe care mi-as fi dorit sa o am inca de acum 15 ani..

Salut!

Sambata am alergat primul semi-maraton din viata mea…

… adica 21 de km dintr-o suflare, in ceva mai mult de 2 ore si 15 minute…

Marturisesc ca mi-a luat 4-5 ani sa il alerg, pentru ca am “rostogolit” acest obiectiv de pe un an pe altul din lipsa de claritate si determinare.

Insa, din momentul in care am decis ca il voi alerga si dupa ce mi-am facut un plan, mi-a luat 3 luni sa ma antrenez si sa il termin.

Mai exact, pe 1 martie am facut primul antrenament “oficial”, iar pe 31 mai am alergat semi-maratonul…

… adica dupa exact 91 de zile…

De ce iti spun acest lucru?
Pentru ca si un om ca mine, care si-a dedicat viata pentru a studia si practica metode de organizare si crestere a productivitatii, are nevoie de o planificare bine facuta si de o structura prin care sa imi mentin atentia si motivatia in directia obiectivului meu. 
In lipsa acestor doua elemente esentiale… si eu aman, ezit, ma razgandesc, raman in zona de confort… si asa mai departe… 

Solutia pe care am gasit-o de la inceputul anului a fost 5AM Planner, agenda pe care mi-as fi dorit sa o am inca de acum 15 ani…
Am creat 5AM Planner ca o colectie de instrumente extrem de precise prin care sa imi cresc gradul de productivitate si echilibru. 
Pentru ca pe mine m-a ajutat enorm, am oferit 5AM Planner participantilor din 5AM Coaching, iar feedback-ul foarte bun m-a incurajat sa fac agenda disponibila tuturor celor care sunt seriosi in legatura cu atingerea obiectivelor personale si profesionale. 

Pentru cine este 5AM Planner? 
5AMP este agenda zilnica pentru liderii care vor sa isi atinga obiectivele intr-un mod predictibil si care vor in acelasi timp sa aiba grija de sanatatea si relatiile lor.  
Aceasta agenda este dedicata tuturor celor care au ramas fideli “aplicatiilor” de tip “creion si hartie” sau care au obosit de la atatea apps care ii tin captivi in laptop, telefon sau tableta. 

Cele 4 elemente esentiale pe care le contine 5AM Planner 

1. 5AM Daily Plan & Review 
- contine pe o singura pagina, in fiecare zi, atat TO DO profesionale, cat si cele personale care genereaza, de fapt, echilibrul 
-  foloseste Piramida Prioritatilor care structureaza importanta actiunilor in functie de valoarea adaugata creata pe unitatea de timp 
- utilizeaza estimarea timpului in faza de planificare si evaluarea conformitatii in faza de revizuire a zilei. Astfel se inchide bucla experientei si creste in timp acuratetea estimarii timpului.  
- are o rubrica speciala in care prioritatile sunt descrise explicit pentru a stimula astfel mintea sa ajunga exact la rezultatul dorit. 
-  contine o lista de 5 intrebari prin care reusitele sunt duplicate, iar lectiile din greseli invatate. Aceste doua comportamente asigura o curba de invatare exponentiala si evita durerea multor esecuri ne-necesare.

2. 5AM Weekly Plan
- contine un model care integreaza cele 3 tipuri de actiuni cuprinse intr-o planificare in mod armonios: strategic, tactic si operational. 
-  utilizeaza informatia relevanta din rubrica de valori personale si obiective pe 12 luni pentru a aduce claritate in legatura cu ce este cel mai important in acea saptamana si pentru a mentine focalizarea actiunilor in acea directie 
- include un spatiu special delimitat unde, pentru top 3 proiecte, sunt detaliate cele mai importante actiuni de intreprins in saptamana care urmeaza
-  contine intrebari care scot la suprafata cele mai importante informatii din prisma lectiilor invatate si a oamenilor cu cel mai important aport la aceste rezultate.  

3. 10X Habit Tracker 
- faciliteaza monitorizarea eficienta a obiceiurilor benefice si permite utilizatorului sa practice 10 rutine zilnice simultan. 
- permite colectarea indicilor de executie pentru fiecare obicei. Astfel rezultatul este sub forma numerica si deci, cuantificabila, mult mai relevant decat un simplu “practicat: da/nu”. 
- folosit in corelatie cu Daily Plan si Weekly Plan genereaza echilibru si determina o armonizare ce este necesara intre cele 4 inteligente (corp, minte, emotii, suflet) evitand astfel excesele de orice fel.  

4. 100X90 Plan
- delimiteaza timpul pentru obiectivul principal la 90 de zile, timp in care alocarea predilecta a resurselor de timp, energie si bani va genera un progres semnificativ mai mare decat in cazul proiectelor cu durata incerta
- prin cele 100 de actiuni pre-stabilite creeaza un context de predictibilitate si genereaza motivatia de a continua, pentru ca, progresul devine evident prin intermediul instrumentului zilnic de masurare. 
-  structureaza gandirea pentru a genera activitatile viitoare necesare a fi facute, si incita la actiune, pentru ca, urmatorii pasi devin clari si concreti.  
Din tot ce am spus pana acum, s-ar putea sa ramai cu impresia ca 5AM Planner este o solutie complexa… 
… insa nu este deloc asa! 
As putea spune chiar… dimpotriva! 
Fiecare zi planificata si revizuita (dupa prima saptamana de acomodare) iti va lua doar 10 minute dimineata si 5 minute seara. 
Este o investitie de doar 1,05% din timpul tau zilnic, insa are capacitatea sa iti transforme viata in doar cateva saptamani.  
Daca te-am facut curios sau nerabdator… uite cum poti obtine propria ta agenda… 

Voi lansa oficial 5AM Planner saptamana viitoare, si vreau sa iti fac urmatoarea propunere: 
Raspunde-mi la urmatoarea intrebare si…
... promit sa iti acord un discount de 33% din pretul agendei… 
… adica in loc de 100 lei… vei plati doar 67 lei!
Iar intrebarea de 33 de procente este:
Care crezi ca este cea mai mare problema pe care ti-o va rezolva 5AM Planner? 
Raspunsul tau este …. 
Scrie-mi raspunsul la dan@5am.ro

Iti multumesc ca ai citit pana la final, asta imi spune ca esti o persoana determinata care isi doreste intr-adevar sa creasca si sa se dezvolte! 
Ramai pe aproape pentru vesti proaspete! 
Dan 
P.S. In urmatoarele zile vei primi un email cu data exacta a lansarii.

Niciun comentariu:

floria.ro

Etichete

(Re)Descoperim RO 5G abonare accesorii accidentare accounting aerobic affairs Afiliat ajutor de bucatar amenda animal anticelulitic antiinflamator antrenor antreprenor anvelope aparat apicol Apple Pay aranjament argan asigurare audiobook auto autodezvoltare automatizare bebe bestseller bijuterii bila bilet bio Bloggeri: Intrebari si Raspunsuri BMW booking brad bratara BT Pay buchete. Craciunite Bucuresti burnout bursa business cadastru cadouri calatorie call calmant camera campanie canapele cancer card carduri carte carte identittate cash cazier judiciar ceai cel mai - cea mai - cei mai - cele mai celulita cilindru de spuma clienti clipuri coach coafura colectie color coltar comunicare concediu concurs contabil contactless coplata coronite Craciun creativ creative credit creier crud culturale cumparaturi curatare curs d'ale gurii dacia de testat diabet dictionar dieta din ciclul "Atzatza spiritele" Din ciclul D'ale vietii dispozitiv diuretic diurna donatie drept. Drogurile drumetie economie electric EMS engleza esarfa esential excavator facebook fara reteta fashion ficat finante Fitbit Pay fizica flexibilitate floral flori foam roller fond formator fotbal fotolii gadget galaxy note Garmin Pay GDPR germana global gps gratuit grup gym hairstylist hemoragii hot news HR Huawei ID IHTIS ilegal Ilfov imagine imbracaminte imobiliare impozit impozite imprumut incaltaminte infoSTB insuficienta cardiaca internship intima inventions n gadgets jobs joc kit la baie laptisor de matca lenjerie Lenovo magazin online management manuka mar marketing masca matase de porumb mecenat medicamente Medicina Pentru Toti mediu menopauza menstruatii miere mobilier mobilitate model momente motion mouse multigroom multimedia music natural nerambursabil neuroplasticitate newsletter ocazie ochi odihna off-road ONG online Orange par parcare Parking pastura pat permis conducere persoana PFA PFI philips piele pietre la rinichi pilates plan de afacere plata platforma pneuri polen popcorn porumb postari postura premii primul privata pro produs program prostata psoriazis radio - TV raliu rapid RCA records redirectionare reducere registrul relaxare reparare restituire resursa retur ride-sharing ridicare rochie rola romania romantice rovinieta rulou S.P.A.M. - Stire Potrivita Actiune Memorabila salariu sales saltele sampon samsung sanatate sarbatori sare scaune scoala scubadiving Seinfeld servicii set slabit smartphone smartwatch SMS Social alert social media sociale software somn spa spatiul privat virtual speciale sponsorizare sponsorizari sport spring SPV start-up nation STB supravietuire tableta talent tapiterii taxa taxe teatru tehnica tensiune terapeut tichete tombola tonic Trafic alert trainer personal trans fat tratament trekking tren tuns ulei umanitar united useful vara vedere veterinar video webinar weekend wella workshop zahar zbor zilier
pictorulfericit.ro