Fă-te util
În ultimul timp se vorbește despre cum brandurile ar trebui să comunice pe Facebook, și anume să fie mai umane. Însă, de cele mai multe ori nu este suficient doar să adopți un ton mai prietenos și să vorbești în continuare numai despre produsele/ serviciile pe care le oferi. Încearcă să fii și util! Câteva sfaturi aici.
Facebook: posibil rival pentru site-urile de dating online?
Facebook testează un buton de "Ask", care va permite unui utilizator să îl întrebe pe un altul cum mai stă cu dragostea, dar asta după ce devin prieteni pe rețeaua de socializare. Paginile pe care va apărea butonul sunt profilele care nu au “Relantionship status” vizibil. Află mai multe de aici.
Case study - Nonabox
Nonabox este o campanie care comercializează produse pentru bebeluși.
Cu scopul de a-și crește vânzările, aceștia au creat un pachet cu produsele lor, pe care mamele îl putea primi o dată pe lună, timp de 6 luni, dacă se abonau să îl primească (evident, în schimbul unei sume de bani).
Pe lângă personalizarea fiecărui pachet, cei de la Nonabox le încurajau pe viitoarele sau noile mămici să publice pe pagina lor de Facebook poze cu produsele pe care le primeau.
Ce au mai făcut și care au fost rezultatele poți citi aici.
Sursa: http://blogulspada.ro/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu