miercuri, 18 iunie 2014

Serban Blebea: "De ce nu ar trebui sa faci abdomene?

Am primit acum cateva minute un email din partea unei persoane care a primit Ghidul Slabeste cu Serban de pe site-ul nostru (o poti face si tu printr-un simplu click). Una dintre intrebarile ei mi-a starnit interesul in mod aparte: "de ce nu recomand abdomenele?".

Consider ca abdomenele (sau crunch-urile) sunt exercitii foarte bune, atunci cand doresti sa iti intaresti musculatura abdomenului, insa nu cred ca acestea te pot scapa de stratul de grasime de pe abdomen.

Voi incepe cu o intrebare foarte simpla: "Poti incorda grasimea?"

Pentru ca stratul de grasime nu poate transforma in tesut muscular, oricat de multe abdomene ai face nu poti scapa de colaceii de grasime, contrar lucrurilor pe care le citesti prin reviste.

Dar totusi cum "topim" grasimea?

Probabil ai observat ca atunci cand te antrenezi foarte intens, executand genuflexiuni, flotari, fandari si alte miscari complexe, pulsul tau se ridica si incepi sa ramai fara aer. Aceasta este modul in care slabesti, mentinand pulsul ridicat, organismul consuma mai multe calorii.

Si totusi, de ce nu putem executa abdomene ca sa ridicam pulsul?

Pentru ca aceste exercitii nu sunt suficient de intense pentru a mentine pulsul ridicat. De cele emai multe ori cand faci abdomene stai chiar intins pe spate. 30 de minute de genuflexiuni fara pauza (daca ai putea face asa ceva) echivaleaza cu cateva ore bune in care faci abdomene, din punct de vedere al consumului caloric.
In concluzie, nu este practic sa iti consumi timpul executand abdomene in defavoarea miscarilor complexe.

DESCARCA GRATUIT
Daca esti hotarat sa schimbi modul in care arati, sa slabesti 10 kilograme si sa iti recapeti increderea in sine, atunci nu trebuie sa iti lipseasca Ghidul Slabeste cu Serban.

Niciun comentariu: