Dacă ești proprietarul unei firme sau faci parte din conducerea unei firme și îți dorești o creştere seminificativă în următoarele luni de zile, atunci trebuie să fii prezent la acest seminar.
Ce o să pierzi dacă nu participi la acest seminar?
- Minim 20 din cele mai bune strategii de vânzări şi marketing cu care să creşti vânzările cu peste 50% în mai puţin de 12 luni
- Cele 4 puncte esenţiale pentru a promova firma ta on-line
- Cele 4 anotimpuri în economie şi ce trebuie să faci în perioadă de criză şi în perioadă de creştere economică
- Nu o să știi când începe o criză și când se termină (în cadrul seminarului vă învăț cum să analizați economia și să știți dacă s-a terminat criza financiară sau nu)
- Minim 5 idei pentru fidelizarea clienţilor
- Nu o să știi cum să construieşti marketingul firmei în aşa fel încât să îţi aducă rezultate în vânzări și să nu mai cheltui bani pe marketing ci să investești
- Nu vei afla care sunt cele 2 elemente cu ajutorul cărora poţi să-ţi dai seama în câteva secunde dacă o campanie de marketing sau o strategie de vânzare este eficientă sau nu
- Nu vei știi care sunt cele 2 puncte cu ajutorul cărora te vei putea diferenţia de concurenţii tăi şi în acest fel să poţi să vinzi un produs asemnănător sau chiar identic dar mai scump
- Nu vei știi să folosești cea mai importantă regulă când vine vorba de angajări
- Nu vei știi care sunt cei 4 paşi care te duc de la visuri la rezultate
- Nu vei știi ce fel de oameni să atragi în firma ta ca să ai o echipă motivată și productivă
- Nu vei putea face pasul necesar ca să nu mai fi afecatat de nici o criză
- Nu vei primi zeci de strategii de marketing şi vânzări eficiente folosite în firmele din România
- Nu vei putea asculta exemplele şi studiile de caz cu firme de succes din domeniul B2B si B2C
Și nu în ultimul rând nu vei avea ocazia să iți promovezi afacerea în rândul celor prezenți prin schimb de cărţi de vizită în pauză. Vor fi prezenți alți oameni de afaceri, potențiali clienți și parteneri pentru tine.
Cine ar trebui să participe?
Acest seminar a fost creat pentru cei care conduc afacerea, deci recomandăm participarea celor care au funcții de conducere și proprietarilor:
- proprietari de afaceri (antreprenori)
- directori generali
- directori executivi
- directori de vânzări
- directori de marketing
- directori de HR
Preț: Intrarea este gratuită (pentru cei care se încadrează în categoriile de mai sus)
De ce este gratuit acest seminar?
- Pentru că știu că evoluția firmei mele și a mea depinde de evoluția pieței (și a ta), tocmai de aceea, doresc să cresc piața și în acest fel să creștem și noi
- Pentru că vreau să demonstrez că nu tot ce este gratuit este și „nașpa”, deși suntem conștienți că s-au organizat multe evenimente pe diferite fonduri care calitativ au lăsat de dorit
- Pentru că nu vreau să condiționez posibilitatea nimănui de a participa și de a învăța doar pentru că nu are bani sau nu dorește să investească fără să aibe siguranța că investește în ceva bun
- Pentru că eu m-am născut într-o familie săracă și aș fi dat totul ca să pot avea acces la aceste informații în mod gratuit
- Pentru că mi se pare o prostie să te invit la un curs plătit fără să știi cine sunt și ce pot să îți ofer. Eu susțin și traininguri plătite, dar nu vreau să te invit la un curs plătit fără să știi cine sunt, cum lucrez și ce poți învăța de la mine. După ce mă vezi și o să dorești mai mult atunci vei putea decide în cunoștință de cauză- Pentru că am parteneri care mă sponsorizează cu materialele necesare pentru acest seminar (tipografii, agenții de publicitate, hoteluri, etc...)
- Pentru că oricum nu este 100% gratuit. Tu plătești cu timpul tău (3 ore), care sunt convins că este prețios
- și nu în ultimul rând este gratuit pentru că iubesc ceea ce fac și am face-o și fără să fiu plătit (chiar o fac deja). :)
Ce o să pierzi dacă nu participi la acest seminar?
- Minim 20 din cele mai bune strategii de vânzări şi marketing cu care să creşti vânzările cu peste 50% în mai puţin de 12 luni
- Cele 4 puncte esenţiale pentru a promova firma ta on-line
- Cele 4 anotimpuri în economie şi ce trebuie să faci în perioadă de criză şi în perioadă de creştere economică
- Nu o să știi când începe o criză și când se termină (în cadrul seminarului vă învăț cum să analizați economia și să știți dacă s-a terminat criza financiară sau nu)
- Minim 5 idei pentru fidelizarea clienţilor
- Nu o să știi cum să construieşti marketingul firmei în aşa fel încât să îţi aducă rezultate în vânzări și să nu mai cheltui bani pe marketing ci să investești
- Nu vei afla care sunt cele 2 elemente cu ajutorul cărora poţi să-ţi dai seama în câteva secunde dacă o campanie de marketing sau o strategie de vânzare este eficientă sau nu
- Nu vei știi care sunt cele 2 puncte cu ajutorul cărora te vei putea diferenţia de concurenţii tăi şi în acest fel să poţi să vinzi un produs asemnănător sau chiar identic dar mai scump
- Nu vei știi să folosești cea mai importantă regulă când vine vorba de angajări
- Nu vei știi care sunt cei 4 paşi care te duc de la visuri la rezultate
- Nu vei știi ce fel de oameni să atragi în firma ta ca să ai o echipă motivată și productivă
- Nu vei putea face pasul necesar ca să nu mai fi afecatat de nici o criză
- Nu vei primi zeci de strategii de marketing şi vânzări eficiente folosite în firmele din România
- Nu vei putea asculta exemplele şi studiile de caz cu firme de succes din domeniul B2B si B2C
Și nu în ultimul rând nu vei avea ocazia să iți promovezi afacerea în rândul celor prezenți prin schimb de cărţi de vizită în pauză. Vor fi prezenți alți oameni de afaceri, potențiali clienți și parteneri pentru tine.
Cine ar trebui să participe?
Acest seminar a fost creat pentru cei care conduc afacerea, deci recomandăm participarea celor care au funcții de conducere și proprietarilor:
- proprietari de afaceri (antreprenori)
- directori generali
- directori executivi
- directori de vânzări
- directori de marketing
- directori de HR
Preț: Intrarea este gratuită (pentru cei care se încadrează în categoriile de mai sus)
De ce este gratuit acest seminar?
- Pentru că știu că evoluția firmei mele și a mea depinde de evoluția pieței (și a ta), tocmai de aceea, doresc să cresc piața și în acest fel să creștem și noi
- Pentru că vreau să demonstrez că nu tot ce este gratuit este și „nașpa”, deși suntem conștienți că s-au organizat multe evenimente pe diferite fonduri care calitativ au lăsat de dorit
- Pentru că nu vreau să condiționez posibilitatea nimănui de a participa și de a învăța doar pentru că nu are bani sau nu dorește să investească fără să aibe siguranța că investește în ceva bun
- Pentru că eu m-am născut într-o familie săracă și aș fi dat totul ca să pot avea acces la aceste informații în mod gratuit
- Pentru că mi se pare o prostie să te invit la un curs plătit fără să știi cine sunt și ce pot să îți ofer. Eu susțin și traininguri plătite, dar nu vreau să te invit la un curs plătit fără să știi cine sunt, cum lucrez și ce poți învăța de la mine. După ce mă vezi și o să dorești mai mult atunci vei putea decide în cunoștință de cauză- Pentru că am parteneri care mă sponsorizează cu materialele necesare pentru acest seminar (tipografii, agenții de publicitate, hoteluri, etc...)
- Pentru că oricum nu este 100% gratuit. Tu plătești cu timpul tău (3 ore), care sunt convins că este prețios
- și nu în ultimul rând este gratuit pentru că iubesc ceea ce fac și am face-o și fără să fiu plătit (chiar o fac deja). :)
via Alex Ghica
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu