Pe 23 martie, organizatia de mediu WWF ii invita pe toti locuitorii planetei sa stinga luminile, intre orele 20:30 si 21:30. Prin acest gest simbolic, organizatia incurajeaza in fiecare an un comportament responsabil in randurile oamenilor, institutiilor si companiilor.
Earth Hour in companii
Companiile pot sustine actiunea in mai multe moduri. Astfel, acestea isi pot face public angajamentul de a stinge luminile in sediile lor, incurajandu-si angajatii si clientii sa faca acelasi lucru. Evenimentul este, de asemenea, si o oportunitate pentru companii de a-si promova obiectivele de CSR.
Companiile pot sustine actiunea in mai multe moduri. Astfel, acestea isi pot face public angajamentul de a stinge luminile in sediile lor, incurajandu-si angajatii si clientii sa faca acelasi lucru. Evenimentul este, de asemenea, si o oportunitate pentru companii de a-si promova obiectivele de CSR.
In plus, acestea se pot implica prin inregistrarea unei “provocari” pe canalul Youtube “I will if you will ”. Aici, companiile si oamenii sunt invitati sa-si ia un angajament fata de mediu, pe care il vor aplica daca reusesc sa-i motiveze pe cei din jur sa desfasoare actiuni de mediu.
Prin acest mecanism companiile isi pot stimula angajatii, partenerii, clientii sau membrii comunitatilor unde isi desfasoara activitatea, sa devina mai responsabili.Apoi, companiile trebuie sa promoveze acest angajament prin canalele proprii de comunicare.
O alta modalitate de sustinere este prin achizitionarea de tricouri de promovare a campaniei. Acestea pot fi cumparate de pe site-ul companiei Green Cat care va directiona 11 lei din costul fiecarul tricou catre proiectele derulate de WWF.
Mai multe detalii despre modalitatile prin care companiile pot sustine Earth Hour pot fi gasite pe site-ul campaniei in “Ghidul pentru implicarea companiilor ”.
Cele care intentioneaza sa marcheze evenimentul sunt invitate sa informeze WWF despre actiunile pe care le pregatesc fie completand formularul disponibil pe site, fie la adresa office@wwfdcs.ro.
Anul trecut, companiile din Romania au derulat diverse campanii pentru a sprijini initiativa. De exemplu, IKEA a organizat un concurs de reciclare a becurilor si bateriilor in scoli, iar Cosmote a lansat o provocare pentru clienti: pentru fiecare telefon adus pentru reciclare, compania s-a angajat sa planteze cate un copac.
Citeste mai mult pe Responsabilitate Sociala.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu