vineri, 20 septembrie 2013

Centrul National de Consiliere si Consultanta a Consumatorilor in domeniul financiar-bancar a fost lansat ..

ieri, 19 septembrie 2013, in cadrul evenimentului desfasurat la Banca Nationala a Romaniei, avand sediul in Str. Negru Voda, nr. 3, Sector 3, Bucuresti (Institutul Bancar Roman).

Proiectul este initiat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei.

In cadrul proiectului, consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar. Numarul este cu tarif normal in reteaua Romtelecom, apelabil din toate retelele. 

Informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum si demersurile necesare in vederea Solutionarii Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori si banci.

Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - A.N.P.C.P.P.S.Romania – InfoCons, unica organizatie din Romania cu drepturi depline in Consumers International, este o asociatie de consumatori neguvernamentala, reprezentativa, de drept privat, fara scop lucrativ, cu patrimoniu distinct si indivizibil, independenta, intemeiata pe principii democratice, ce apara drepturile consumatorilor.


Niciun comentariu: