După zece ani, povestea Romanian PR Award continuă, mai puternică, mai diversă şi mai "încăpăţânată", reuşind să adune sub aceeaşi umbrelă parteneri prestigioşi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR. Fiecare cu crezul şi povestea lui de succes, dar cu toţii uniţi de un duh al breslei şi de dorinţa de a da comunicării însemnătatea pe care o merită.
Există un moment în viaţa unui proiect, în care linia e trasă şi reapar din nou planuri de viitor. Cea de-a XI-a ediţie adaugă călătoriei noastre nu doar un an, marchează începutul unei decade şi este un moment prielnic pentru o gură de aer proaspăt, o reîmprospătare a conceptului, a identităţii vizuale şi a criteriilor de jurizare.
Am revizitat aşadar momentele şi realizările cheie ale festivalului şi am pornit în redefinirea valorilor competiţiei de la trei constante care dau consistenţă actului comunicării - leadership, inovaţie şi impact.
Leadership – pentru a întări necesitatea accesului comunicatorilor la deciziile de management, acces care rămâne o provocare majoră pentru mulţi reprezentanţi ai breslei.
Inovaţie – pentru că va fi unul dintre pilonii importanţi de diferenţiere, factorul-motor care va facilita accesul comunicatorilor la suita "C" şi cel care va întări rolul funcţiei de comunicare în cadrul organizaţional.
Impact – pentru că fară obiective şi rezultate măsurabile, Relaţiile Publice nu se vor bucura de importanţa cuvenită.
Începând cu acest an [....]
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu