În ultima vreme se tot vorbește despre real time marketing, despre avantajele acestei abordări și despre cum Oreo, Nike și alte branduri fac asta foarte bine. O astfel de campanie poate să fie un real succes și să genereze mult engagement, dar la fel de bine poate fi un eșec și să genereze o criză de PR. Despre principalele lucruri pe care trebuie să le respectăm când vrem să facem o campanie de real time marketing aflăm de aici.
Liber la concursuri cu like și comment pe Facebook
Veste bună pentru companiile mici care nu își permiteau să investească într-o aplicație de Facebook pentru a face un concurs legitim: rețeaua de socializare scoate o parte din restricțiile legate de concursurile pe paginile de companii. Ce avem voie și ce nu - aflăm din acest articol.
6 întrebări pentru content de calitate
În 2013 brandurile postează pe Facebook, în medie, de 36 de ori pe lună, iar media de pagini cărora un utilizator a dat Like este de 40. Asta înseamnă aprox. 1440 de update-uri care îi apar unui utilizator în News Feed, așa că pentru a face un brand remarcat trebuie să ai grijă să postezi conținut relevant și de calitate pentru consumatorii tăi din online. Citește acest articol și asigură-te că ești pe drumul cel bun.
Sursa: Agentia Spada
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu