Conform acestui act normativ, pasaportul poate fi ridicat de la orice serviciu public comunitar pentru eliberarea si evidenta pasapoartelor simple, respectiv de la orice reprezentanta diplomatica a Romaniei in strainatate, pentru care opteaza solicitantul, indiferent de locul unde s-a depus cererea de eliberare a documentului de calatorie.
In plus, pasaportul simplu electronic va putea fi expediat la domiciliul titularului, sau, dupa caz, la domiciliul persoanei care a formulat cererea, daca aceasta suporta cheltuielile de expeditie aferente.
Desi aceste reglementari sunt in vigoare inca din 6 ianuarie 2014, Directia Generala de Pasapoarte a anuntat recent ca expedierea pasaportului la domiciliul titularului este posibila in prezent.
"Incepand cu data de 23 iunie 2014, cetatenii romani pot solicita transmiterea pasapoartelor simple electronice la domiciliu/resedinta. Contravaloarea acestui serviciu este de 8,68 lei inclusiv TVA", se mentioneaza in documentul de presa al DGP.
Mai multe detalii pe AvocatNet.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu