duminică, 6 aprilie 2014

Studii din social media și rezultatele lor ..

Când folosești social media pentru afacerea ta, trebuie să fii mereu la curent cu tendințele și schimbările care au loc. De exemplu, un studiu realizat de eMarketer arată că majoritatea utilizatorilor, 51%, preferă să se autentifice pe un site folosind Facebook, în timp ce 28% dintre ei folosesc Google+.
Despre ce au mai descoperit cercetătorii poți citi aici.

Ad retargeting
Se știe despre retargetare că este o metodă prin care poți readuce vizitatori pe site-ul tău. Nu uita însă să consulți un ghid de bune practici înainte de a începe o campanie de acest gen.
Poți citi aici câteva perspective interesante.

Reach-ul organic pe Facebook
Până acum, mesajul publicat de o pagină se afișa în Newsfeed-ul a 16% dintre fanii ei. Dacă este vorba de un profil personal, procentul era de 60%.
Despre ce se schimbă și cum ne influențează asta, poți citi aici.

Case study - Costa Rican Vacantion
Costa Rican Vacantion este o agenție de travel, a cărei activitate se desfășoară online de pe vremea când puține companii foloseau Internetul. Asta le-a permis să aibă și angajați care lucrează peste tot în lume. Iar când s-au decis să comunice și pe Facebook, au ales să înceapă diferit: să colecteze testimoniale, pe care apoi să le folosească pe site și în campaniile de email marketing.
Rezultate: au strâns peste 200 de testimoniale.
Cum au făcut exact poți citi aici.

Niciun comentariu: