Adobe Digital Index a publicat recent un raport cu rezultatele campaniilor de Facebook Ads, realizate în prima parte a anului. Ele arată o scădere a costului per click, o creștere a ratei de click și o creștere a ratei de engagement în rândul materialelor video. Află mai multe de aici.
Ce fac tinerii în onlineIn primul rând, adolescenții petrec mai mult timp online prin intermediul telefoanelor mobile, mai mult de o oră pe zi. Când au fost întrebați ce vor de la branduri, au răspuns că vor divertisment și recompense. Află mai multe de aici.
Profilul tău de Facebook este public sau nu?
Un studiu mai vechi arată care sunt informațiile care pot schimba părerea angajatorilor despre un candidat. De exemplu, 53% dintre ei au declarat că nu îi angajează pe aceia care publică fotografii sau informații provocatoare. Mai multe despre asta poți citi aici.
Case study - General Electric
Pentru o companie B2B este mai greu să comunice pe o rețea de socializare cum este Facebook sau Pinterest, însă unii găsesc soluții. De exemplu, pe paginile General Electric se pune accentul pe tehnologie și inovație, și mai puțin pe vânzarea produselor/ serviciilor sale. Au chiar și o inițiativă pe nume "Stump the scientist", prin care fanii sunt încurajați să pună întrebări oamenilor de știință de acolo.
Află și mai multe de aici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu