Despre ce au mai descoperit cercetătorii poți citi aici.
Ad retargeting
Se știe despre retargetare că este o metodă prin care poți readuce vizitatori pe site-ul tău. Nu uita însă să consulți un ghid de bune practici înainte de a începe o campanie de acest gen.
Poți citi aici câteva perspective interesante.
Reach-ul organic pe Facebook
Până acum, mesajul publicat de o pagină se afișa în Newsfeed-ul a 16% dintre fanii ei. Dacă este vorba de un profil personal, procentul era de 60%.
Despre ce se schimbă și cum ne influențează asta, poți citi aici.
Case study - Costa Rican Vacantion
Costa Rican Vacantion este o agenție de travel, a cărei activitate se desfășoară online de pe vremea când puține companii foloseau Internetul. Asta le-a permis să aibă și angajați care lucrează peste tot în lume. Iar când s-au decis să comunice și pe Facebook, au ales să înceapă diferit: să colecteze testimoniale, pe care apoi să le folosească pe site și în campaniile de email marketing.
Rezultate: au strâns peste 200 de testimoniale.
Cum au făcut exact poți citi aici.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu