viataverdeviu.ro

miercuri, 18 iunie 2008

Blogul - un alt fel de comunicare

Comunicarea prin intermediul Blogului reprezinta o alta forma de comunicare ce se adapteaza perfect conditiilor in care traim. Aici ma refer la timpul petrecut tot mai putin alaturi de familie, prieteni, cunoscuti etc. Suntem tot mai mult timp prezenti in fata bunului sfatuitor “calculatorul”! si atunci de ce nu, sa dam la o parte vechiul jurnal plin de ganduri imbibate in cerneala si sa ne adaptam stilului digital - astfel, incepem sa ne confesam in cadrul unui blog, care incet, incet devine o posibila carte de vizita! - vorbesc in acest caz de bloguri personale!

Daca pana acum am asistat la o explozie de bloguri personale, de acum vom asista la o crestere uimitoare a blogurilor profesionale - ale companiilor, pe categorii de activitati, pe domenii, pe departamente, etc.

Specialistii in marketing online au gasit in aceast canal de comunicare o oportunitate pentru a apropia consumatorul de servicii sau produse de compania care oferteaza aceste produse si/sau servicii.
Compania, Brandul, Produsul sau Serviciul in slujba caruia vine un blog sunt influentate de lumea informatiilor continue si in continua schimbare, tocmai de aceea, specialistii in comunicare sunt tot timpul in actiune: ei se informeaza permanent si aduc aceste noutati in fata clientului printr-o comunicare informala.

In acest fel, blogul nu mai este numai un jurnal online, se transforma incet in ceea ce numim carte de vizita a unei companii… Specialistii in comunicare la nivel de fiecare companie trebuie sa accepte aceasta tendinta si puterea de influentare tot mai mare a blogurilor in vederea promovarii cu succes a brandurilor lor.

Cu alte cuvinte nu stiu ce mai astepti, indrazneste si propune conducerii companiei tale realizarea unui astfel de blog - in cadrul caruia vei putea posta articole la subiect care sa ii ajute pe cei care nu stiu ce sa aleaga din multitudinea ofertelor de pe piata. Individualizeaza compania la care lucrezi - astfel te vei simti mai bine pentru ca ai facut ceva. Gandeste-te ca inainte sa propui tu crearea acestui minunat blog, el nu exista…inseamna ca ai fost ascultat, opiniile tale au valoare si mai mult de atat de acum ai mai mare incredere in ideile TALE! Mult succes…

Iulia VESA
Online Marketing Manager
Public Euroconsulting – Agentie de recrutare si consultanta in marketing
Va invitam sa vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Niciun comentariu:

farmec.ro
floria.ro
libris.ro