Bucureștenii pot testa aplicațiile și pot contribui la optimizarea lor, fiind dezvoltate pentru telefoanele mobile cu sistem de operare iOS si Android.
InfoSTB – Ajungem împreună la destinație
Societatea de Transport București a dezvoltat un proiect de informare a călătorilor prin telefonul mobil de tip smartphone cu privire la programul mijloacelor de transport în comun și rutele disponibile, pentru a putea minimiza timpul de așteptare în stații.
Aplicația folosește datele transmise de echipamentele GPS/GSM4G instalate pe 1.440 de mijloace de transport în comun utilizate de STB, precum și pe noile autobuze achiziționate.
InfoSTB este un sistem de monitorizare în timp real a vehiculelor și de configurare a rutelor.
Parking București
În prezent, aplicația oferă posibilitatea identificării parcărilor publice gestionate de Primăria Capitalei și de a plăti online, cu card bancar sau prin SMS, tarifele pentru utilizarea acestora. Operațiunile sunt securizate, tranzacțiile fiind realizate prin intermediul unui procesator de plăți.
Într-o etapă ulterioară, aplicația va avea și o componentă de căutare a locurilor libere de parcare, prin instalarea de camere video și/sau senzori în parcări conectate la aplicație, operațiune programată a se încheia în acest an.
Trafic Alert București
Bucureștenii pot utiliza aplicația pentru a semnala, direct către Primăria Capitalei, neregulile întâlnite pe traseul utilizatorului care pot afecta buna circulație pe drumurile publice din București: parcaje neregulamentare, drum în lucru nesemnalizat, semafor nefuncțional, groapă carosabil, groapă trotuar, indicator degradat, lucrări civile pe carosabil etc.
Social Alert București
Deservită prin intermediul Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București, aplicația are rolul de facilita intervenția echipajelor DGASMB în asistarea persoanelor aflate în dificultate pe raza Capitalei. Sesizările le poate face oricine are instalată aplicația și are un cont înregistrat, fie că este un cunoscut sau nu al persoanei aflate în dificultate.
Categoriile de sesizări ce pot fi semnalate sunt: persoane adulte fără adăpost, persoane cu handicap, tineri peste 18 ani care nu mai fac parte din sistemul de ocrotire a copiilor fără familie, vârstnic în situații de risc ridicat, femei victime ale violenței.
Fiecare aplicație are propriul manual/ghid de utilizare, cu descrierea detaliată a modului de folosire, conform Comunicate presa PMB
Fiecare aplicație are propriul manual/ghid de utilizare, cu descrierea detaliată a modului de folosire, conform Comunicate presa PMB
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu