Bun gasit, drag cititor de invataturi despre vanzari,
Primesti des si rapid raspunsuri gen “avem deja”, “nu ne intereseaza”, “trimiteti-ne o oferta pe email”, “lucram cu altcineva de ani de zile” etc atunci cand iti cauti noi clienti? Ei bine, explicatia acestei “avalanse” de refuzuri s-ar putea sa o reprezinte absenta credibilitatii de care nu te bucuri atunci cand vorbesti la telefon pentru prima oara cu cineva.
Sigur, daca reprezinti un brand precum Vodafone, Orange, Cosmote ori RCS/RDS, lucrurile se simplifica destul de mult cand vine vorba de credibilitate. Dar asta nu datorita tie, ci milioanelor de euro pe care brandurile consacrate le investesc in promovare.
Ce te faci insa cand nu ai un astfel de brand in spate? Si mai reprezinti si o companie care are un nume greu de pronuntat sau de inteles la telefon?
Ia in considerare urmatoarele 12 recomandari data viitoare cand mai faci prospectare si vezi ce se intampla!
Descopera aici continuarea acestui articol!
Multumesc,
Mircea Enescu
Specialist in Vanzari
Trainer Senior, Autor, Speaker si Consultant
0728 098 179 | me@mirceaenescu.ro |www.mirceaenescu.ro
Descoperi cum sa vinzi mai mult, mai repede, mai profitabil sau primesti banii inapoi!
Hai sa fim in contact pe Google+, pe LinkedIn si pe Facebook
Aici ma poti vedea pe YouTube
Afla aici si 18 aspecte care ma diferentiaza ca trainer de vanzari
P.S. 1 Printre cunoscutii tai sunt oameni care cauta clienti, care au propria lor afacere sau lucreaza in vanzari? Atunci retransmite-le si lor aceasta editie a newsletterului “Cum sa vinzi cu succes” si recomanda-le sa se aboneze gratuit si ei!
P.S. 2 Ai primit acest mesaj de la un prieten si nu esti inca inscris pentru a primi garantat si gratuit acest newsletter?
Intra chiar acum pe www.curs-vanzari-intensiv.ro si aboneaza-te! Primesti pe loc, automat, fara niciun cost si fara tragere la sorti patru cadouri utile celor care au propria afacere sau lucreaza in vanzari:
• cartea „Cum sa gasesti noi clienti – 12 metode de succes verificate in Romania, ilustrate cu exemple detaliate“ (61 de pagini format A4),
• Raportul Special „Cum sa vinzi chiar daca ai preturi mari“ (21 de pagini format A4),
• Raportul Special „50 de sfaturi despre cum sa vinzi ca sa ai rapid succes in vanzari“,
• Raportul Special „50 de recomandari ca sa castigi zilnic 2 ore in plus“.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu