Google a anunţat că programul Google Ad Grants este disponibil în România, începând de astăzi. Prin acesta, compania le oferă organizaţiilor non-profit granturi sub formă de reclamă AdWords, în valoare 10.000 de dolari pe lună, pentru ca acestea să-şi promoveze iniţiativele şi proiectele pe Google.ro.
Campaniile derulate de ONG-uri în cadrul Google Ad Grants au următoarele limitări: bugetul zilnic maxim este de 330 dolari, costul pe click (CPC) maxim este de 2 dolari şi să folosească doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor apărea pe Google.ro.
Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie să îndeplinească următoarele condiţii: să funcţioneze şi să deruleze campanii umanitare în conformitate cu legislaţia ţării de origine, să accepte şi să fie de acord cu documentaţia solicitată la înscriere, privind nediscriminarea, primirea şi utilizarea donaţiei şi să aibă un website funcţional, cu un volum substanţial de conţinut.
Organizaţiile care îndeplinesc condiţiile de eligibilitate se pot înscrie în Google Ad Grants la această adresă.
Sursa: Gandul
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu