Esti o persoana ocupata. Ai un program extrem de incarcat. Plusi multe lucruri de efectuat. Ce sa faci pentru a nu uita sa indeplinesti ceva?
Exista cateva metode impotriva uitarii:
- Noteaza-ti totul in agenda personala
Este foarte folositor pentru agentii de vanzari. Iti recomand sa te obisnuiesti de a scrie tot ceea ce trebuie sa tii minte.
- Creeaza-ti in calculator un document cu titlul "To Do List"
E foarte simplu sa-ti notezi astfel ce ai de facut. Acceseaza acest document ori de cate ori este necesar. Poti salva in acest sens un shortcut pe desktop pentru accesarea acestui document util.
- Expediaza-ti mail-uri de reamintire
Deschideti un nou mesaj in Outlook si scrieti mesajul de care trebuie sa-ti reamintesti.
- Trimite-ti SMS-uri prin Google Calendar
Foloseste optiunea Google Calendar pentru a-ti notifica solicitarea ta si prin intermediul unui SMS pe nr tau de mobil.
- Telefoneaza-te acasa!
Daca ai un robot telefonic acasa, lasati un mesaj scurt cu ce ai de facut. Imediat ce ajungi acasa ascultati mesajele primite.
- Lipeste-ti post-it-uri pe usa, panou sau orice loc preferat de tine.
Alege post-it-uri de culori diferite si arunca-le pe cele "expirate". Daca trebuie sa telefonezi cuiva, lipeste-ti post-it-ul chiar pe mobil.
- Foloseste alarmele si calendarele din meniurile telefoanelor mobile.
Au inceput ca si cele standard sa aiba aceste optiuni.
- Inregistreaza-te pe reportofon
Un reportofon de sine statator sau ca optiune a unui telefon mobil este accesibil tuturor. Daca lucrezi mult pe teren, reportofonul se poate dovedi cea mai buna solutie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu