M-am uitat un pic pe blogul Corinei http://milonga.weblog.ro/ si mi-am adus aminte de atelierul de tango pe care l-a sustinut la un team building. Frumoase amintiri .. un dans languros ce denota traire interioara, cu miscari ritmate si pauze scurte, intercalate.
Acest dans plin de personalitate care te invaluie cu acea senzualitate il veti regasi si in scena urmatoare din filmul “Parfum de femeie”:
http://www.youtube.com/watch?v=dBHhSVJ_S6A&mode=related&search=
Dand un search pe Google am gasit un site interesant, mai exact un blog specializat pe parfumuri si nu numai http://parfum.weblog.ro/
O idee simpla, fara costuri suplimentare (pentru crearea unui site), cu esenta tare pentru devoratorii/ele de parfumuri, rujuri, fonduri de ten si multe altele:
http://parfum.weblog.ro/2007-08-05/175430/catalogul-de-produse.html
Poti accesa imagini ale acestor produse de aici: http://fashion.weblog.ro/photoblog
Cercetatorii din Beijing spun ca parfumul din timpul somnului poate imbunatati memoria (studiul publicat in Science).
Participantii la studiu au trebuit sa joace un joc de memorie pe computer. Unii au jucat in camere care erau parfumate cu miros de trandafiri. Cei care au “beneficiat” de parfumul de trandafir, au avut rezultate mnezice mai bune raspunzand corect la 97% dintre probleme comparatic cu procentul de 86 obtinut de cei care au jucat jocul in conditii normale. Rezultatele benefice au fost obtinute de cei in cazul carora odorul de trandafiri a fost pulverizat in timpul somnului non-REM iar cei care au inhalat mirosul de trandafiri in perioada somnului REM nu au oferit rezultate mnezice mai bune.
Poate va intrebati ce parfum de femeie prefera barbatii?
Conform studiului din revista Ethology, parfumul unei femei este cel mai atragator in perioada din prima zi a menstruatiei pana la ovulatie. Barbatii au trebuit sa miroase tampoane de bumbac purtate de femei la subtioara in diverse perioade.
Perioadele se refereau la diverse zile in raport cu ciclul menstrual. Femeile nu au folosit nici un fel de parfum artificial, nu au consumat tigari sau alcool, nu au folosit contraceptive si nici nu au consumat condimente.
Mai mult decat atat, puterea parfumului unei persoane este in raport direct cu sex appeal-ul, conform revistei Cosmopolitan.
Sex appeal-ul poate fi impartit in 4 tipuri majore de atractii: atractia instantanee, puterea parfumului, dragostea care se construieste in timp si atractia opusului.

Intr-un tramvai .. caldura .. aglomeratie mare ..
O doamna, in picioare, tinandu-se de bara de sus.
Alaturi, un batran care nu mai suporta mirosul urat, de transpiratie, venind de sub bratul d-nei.
Batranul: Asculta cucoana, ce-i mirosul asta ?
D-na: Este parfumul meu, pe care il folosesc zilnic.
Batranul: Si cum se numeste parfumul asta ?
D-na: Alba ca Zapada si cei 7 pitici.
Batranul: Auzi cucoana, cauta bine in cutie, ca mie mi se pare ca unul din pitici e mort!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu